Täysin uudenlainen deittisarja: petollisia huijaripareja vai aitoa rakkautta?

Tänä iltana MTV:llä (Music Television) koetaan ennennäkemätön deittikonsepti, kun kuusi mysteeriparia kilvoittelee täydellisen pariskunnan kruunusta. Osallistujat eivät kuitenkaan tiedä, että seassa on myös feikkipareja havittelemassa palkintopottia. Voittaako aito rakkaus vai valheet?

MTV tuo italialaiseen villaan kuusi paria kisaamaan täydellisen pariskunnan tittelistä ja 50 000 punnan rahapalkinnosta. Kilpailijoiden seassa on kuitenkin myös petollisia valepareja, jotka ovat mukana vain rahan toivossa. Upouudessa sarjassa murretaan myös perinteistä parikäsitystä, sillä mukana on sekä homo-, lesbo- että transkilpailijoita.

Kilpailijat mittelevät päivittäisissä tehtävissä, joissa paneudutaan tarkemmin parisuhteiden kiemuroihin ja testataan tarinoiden yhtäläisyyttä: Missä tapasitte ensi kertaa? Kuinka kauan suhde on kestänyt? Entä mikä on lemmikkinne keskimmäinen nimi? Joka ilta kilpailijat äänestävät yhden parin pois ja jos kotiin lähetetään valepari, palkintopotti nousee 10 000 punnalla.

Kukaan villan asukeista ei tiedä, ketkä ovat huijareita, mutta tunnistavatko kotisohvien salapoliisit aidot rakastavaiset ja juonikkaat pyrkyrit toisistaan? Osuuko voitto oikealle pariskunnalle vai valehtelijoille?

True Love Or True Lies alkaa Suomen MTV:llä tänään 3.9. klo 19.00. Sarjan juontajana toimii brittiläinen televisio- ja radiopersoona Maya Jama.

– Ohjelman kuvaaminen oli superhauskaa! Mukana on upeita pareja ja rakkaustarinoita, mutta myös todella hyviä valehtelijoita, ensimmäistä omaa showtaan MTV:llä juontava Jama kommentoi.

Ohjelman traileri: https://youtu.be/KnZgHqdRn8s

Lisätietoja: Karolina Moberg, Nordic PR Manager, Viacom International Media Networks Northern Europe, +46 73 83 73 424, karolina.moberg@vimn.com

MTV

MTV on maailmanlaajuinen mediabrändi, joka on saanut inspiraationsa musiikin luovasta hengestä sekä nuorten vapaudesta ja intohimosta. Lisätietoja verkkosivuilta: http://www.mtvpress.com . MTV on osa Viacom Inc. -yhtiötä. (NASDAQ: VIAB, VIA).