Suomen Kovabetoni Oy tuo Suomen markkinoille valokuitubetonin

Report this content

Suomen Kovabetoni Oy tuo Suomen markkinoille täysin uudenlaisen designbetonin, jossa yhdistetään betoni, valokuidut sekä LED-valaistus. Kyseiset designbetonituotteet sopivat erityisen hyvin kohteisiin, joihin halutaan vaikuttavuutta, kuten julkisiin tiloihin tai esimerkiksi hotelleihin ja ravintoloihin.

Tuotteilla voidaan valaista kustomoituja betonipintoja erittäin energiatehokkaasti.

Lisäksi ratkaisu on sekä pakkasen- että vedenkestävä, joten se sopii sisätilojen lisäksi myös ulkotiloihin.

Tällä hetkellä valokuidulla vahvistetusta designbetonista valmistetaan sekä seinä- että lattiapintaan soveltuvia betonilaattoja, rappusia ja lavuaareja. Valokuitujen paikka on mahdollista kustomoida täysin asiakkaan toiveiden mukaan. Suosituimpia kuvioita ovat tähtitaivas, yritysten logot, nuolet sekä suorat linjat.

Lisätietoja:

Marjet Mäkinen, toimitusjohtaja, Suomen Kovabetoni Oy

Tel: +358 50 511 4087, sähköposti: marjet.makinen@kovabetoni.fi

Suomen Kovabetoni Oy lyhyesti:

Suomen Kovabetoni on turkulainen perheyritys, joka valmistaa betonielementtejä sekä asuinrakentamisen että teollisuuden tarpeisiin. Tuoteportfolioon kuuluvat pilarit, palkit ja seinäelementit erilaisilla pintavaihtoehdoilla graafisesta tiileen. Toiminta-alueena on koko Etelä-Suomi. Suomen Kovabetonin tavoitteena on voimakas, mutta kannattava kasvu seuraavien vuosien aikana. Lisätietoja: www.kovabetoni.fi Lisää kuvia tuotteista Instagram-tilillä: @kovabetoni