Kovanen Vuoden Hääyritys 2015 -äänestyksen Juhlakuljetukset-kategorian voittoon

Kovasen hääautopalvelu valittiin Vuoden Hääyritys 2015 -yleisöäänestyksessä Juhlakuljetukset-kategorian voittoon 43% annetuista äänistä.

Vuoden Hääyritys -äänestys tapahtui osana Love Me Do -häätapahtumaa, joka järjestetään 23.1.2016 Helsingin Kaapelitehtaalla. Äänestyksessä annettiin yhteensä yli 11 000 ääntä.

Äänestyksessä haluttiin nostaa esille suomalaisia hää- ja juhla-alan yrityksiä sekä heidän ammattitaitoa ja osaamistaan. Yrityksiä palkittiin kymmenessä eri kategoriassa. Kovasen hääautopalvelu keräsi äänestäjien kehuja mm. tyylikkyydellä, laadulla ja hyvällä asiakaspalvelulla.

Hääautopalvelu sisältää Mercedes-Benz S Lang -limousinen tummaan pukuun pukeutuneella VIP-kuljettajalla, hääauton koristeet ja koristelun, suunnittelupalaverin Kovanen-myyntipalvelun edustajan kanssa, onnittelukuohuvan ja vesipullot, sateenvarjon sekä mahdollisuuden Suomen lippuun auton keulassa. Täyden palvelun hääautopaketin avulla tuore hääpari saa hetken aikaa rentoutua ja nauttia avioliiton ensimetreistä luksuskuljetuksen kyydissä.

Limousinen pidennetty korimalli levittää takapenkille tilavan jalkatilan myös isompaa hääpukua varten. MB:n luksusvarusteltu sisätila antaa morsiamelle mahdollisuuden tehdä viimeinen silaus meikkiin takapenkin oman peilin avulla. Takaikkunat saa tarvittaessa sähköisten ikkunaverhojen peittoon, jos morsian tai hääpari toivoo yksityisyyttä ennen vihkimiseen saapumista. Kuljetuksen aikana voi rentoutua kuuntelemalla omaa toivemusiikkia. Lisää mukavuutta tuo kuljettajaan tutustuminen yleensä jo ennen vihkimistä, koska hääauto varataan hääparin käyttöön aina vähintään kahden tunnin ajaksi. Näin tuttu henkilö on mukana jännittävissä hetkissä ennen ja jälkeen vihkimisen sekä kuvausten aikana.

Kovaselta voi varata hääautopalvelun lisäksi myös hääpäivän vieraskuljetukset. Black label -kalustosta löytyy Mercedes-Benzin 10- ja 16-paikkaiset pikkubussit sekä isommat VIP-linja-autot. Kovanen tarjoaa lisäksi 24h-taksipalvelua oman tilauspalvelukeskuksen turvin, joten kaikki hääpäivän kuljetukset saa kätevästi samasta paikasta ja asiakaspalvelijat ovat tavoitettavissa vuorokauden ympäri.

Kovasen hääkuljetuspalveluihin voi tutustua Love Me Do -messuilla 23.1.2016 Kaapelitehtaalla. Tapahtumassa on paikan päällä esittelyssä myös Kovanen-limousine sekä ennakkovaraajan ja keskittäjän edut.

Hanna Honkasalo, markkinointijohtaja

hanna.honkasalo@kovanen.com