Kovasen premium taksi rantautuu Ouluun

Report this content

Suomen johtavan henkilökuljetusyritys Kovanen tuo tänään tyylikkäät taksikyydit Ouluun. Elokuussa Ouluun lanseerattiin yhtiön edullinen FixuTaxi ja tänään Oulussa aloittaa Kovanen, joka on Suomen suurin täyden palvelun henkilökuljetusyritys.

Jo vuodesta 1978 pääkaupunkiseudulla toiminut Kovanen aloittaa Oulussa tänään 4. helmikuuta. Kovanen tarjoaa laadukkaan kuljetuksen niin yksittäisen henkilön kuin isommankin ryhmän erilaisiin kuljetustarpeisiin taksipalveluista tilausajoihin. Kyydit ajetaan turvallisilla, mustilla Mercedes-Benz autoilla ja asiakasta palvelee tyylikkäät, erikoiskoulutetut ja ammattitaitoiset kuljettajat.

”On hienoa, että pääsemme tarjoamaan Oulun seudulle erityisesti yritysmatkustajien toivomia, laadukkaita taksimatkoja. Oulussa on paljon yrityksiä, jotka käyttävät jo Kovasen takseja entuudestaan pääkaupunkiseudulla ja on hienoa, että voimme tarjota tyylikästä palvelua nyt myös Oulussa,”, kertoo Kovasen toimitusjohtaja Topi Simola.

Oulun taksimarkkinoilla toimii noin 300 autoa, ja markkinan suuruus on noin 30 miljoonaa euroa.

Kovasen ja FixuTaxin autoja on Oulussa nyt yli 30 ja tarkoitus on kasvattaa automäärä 70 autoon. Kovasen Oulun kumppanina toimii paikallinen taksiyritys Taxi Virpi, jonka kuljettajat on koulutettu Kovasen konseptin mukaan ajamaan kyytejä.

”Kovanen on laatutietoisten asiakkaiden odottama kyytipalvelu, joten on ilo olla tuomassa sitä myös Ouluun. Uusi palvelu tuo Ouluun toivottujen laadukkaiden taksikyytien lisäksi myös lisää työpaikkoja, ”, kertoo Taxi Virpin toimitusjohtaja Miikka Virpi.

Kovasen voi tilata tästä päivästä alkaen myös Oulussa Kovasen mobiilisovelluksella, joka toimii pääkaupunkiseudulla sekä yli 200 kaupunkialueella Ruotsissa ja Norjassa. Taksin voi tilata myös soittamalla numeroon 0200 6060 tai kyytiin voi hypätä myös tuttuun tyyliin joko taksitolpalta tai kadulta.

Lisätietoja:

Topi Simola, toimitusjohtaja, Kovanen ja Cabonline Finland, p. 040 862 1431

Kovanen Yhtiöt Oy on Suomen suurin täyden palvelun henkilökuljetusyritys, joka lanseerasi viime vuonna rinnalleen uuden FixuTaxin. Kovanen tarjoaa laadukkaan kuljetuksen niin yksittäisen henkilön kuin isoimmankin ryhmän erilaisiin kuljetustarpeisiin taksipalvelusta tilausajoihin.

Kovasen ja sen FixuTaxin omistaa pohjoismaiden johtavan Cabonline-konsernin tytäryhtiö, taksiyhtiö Cabonline Finland Oy. Yhtiöillä on yhteensä yli 40 vuoden vankka kokemus taksialasta ja rautaisesta asiakaspalvelusta. Pääkaupunkiseudun alueella työskentelee noin 700 alan ammattilaista. ww.kovanen.com