Kolmannes teollisuuden investoinneista keskisessä ja pohjoisessa Suomessa

TIEDOTE 17.9.2003 Kolmannes teollisuuden investoinneista keskisessä ja pohjoisessa Suomessa Oulussa vuoden 2004 suurin kunnossapitotapahtuma Ensi vuoden suurin kunnossapitoalan tapahtuma, Kunnossapito 2004, järjestetään Oulussa 6.-7.5.2004. Erikoistapahtuma koostuu Kunnossapito 2004 -messuista sekä korkeatasoisesta kongressista. Kunnossapito 2004 - messut organisoi Ouluhallissa KP-Media Oy Expomark, kongressin järjestelyistä puolestaan vastaa POHTO. Yhteistyökumppanina toimii Kunnossapitoyhdistys ry. - Kolmannes kaikesta metalli- ja konepajateollisuuden toiminnasta keskittyy keskiseen ja pohjoiseen Suomeen, tarkastellaan sitten konekapasiteettia, työntekijöiden määrää tai investointeja. Siksi on erittäin tärkeää, että vuoden merkittävin kunnossapitotapahtuma järjestetään juuri Oulussa. Pohjoisen ja keskisen Suomen talousalueella ei ole muita vastaavia tapahtumia, painottaa KP-Media Oy:n myyntipäällikkö Raimo Pylvänäinen. Oulun Kunnossapito 2004 -tapahtumassa käsitellään monipuolisesti teollisuuden ja kunnossapidon avainkysymyksiä ja -alueita. Mukana ovat kunnonvalvonta ja tietojärjestelmät, kunnossapidon työvälineet, teollisuusrakentaminen, energiahuolto ja ympäristöhallinta, korroosionesto, materiaalitoiminnot, työturvallisuus, siivous ja puhtaanapito sekä vartiointi. Kunnossapito pitää pyörät pyörimässä Kunnossapito 2004 -tapahtuman ohjelmaa ja sisältöä suunnitellaan yhteistyössä valtuuskunnan kanssa. Valtuuskunnassa on mukana metalli-, kemian-, metsä- ja prosessiteollisuuden, teknisen kaupan sekä hallinnon alojen avainhenkilöitä laajasti koko Oulun talousalueelta. - Jotta Suomen talous pysyy vaikeinakin aikoina kilpailukykyisenä, kunnossapidon pitää olla hoidettu hyvin ja kustannustehokkaasti. Se antaa teollisuudelle potkua ja pitää elinkeinoelämän pyörät pyörimässä, Pylvänäinen tietää. Kunnossapito 2004 -tapahtuma onkin tärkeä tilaisuus tavata asiakkaita, solmia kontakteja ja päivittää tietoja alan kehityksestä. Lisätietoja: KP-Media Oy Expomark Myyntipäällikkö Raimo Pylvänäinen Puh. (014) 339 0320, GSM 0400 671 923 Fax (014) 339 0350 raimo.pylvanainen@expomark.fi Suomen Viestintä Oy Tiedottaja Vesa Olkkonen GSM 0400 642 297 vesa.olkkonen@suomenviestinta.fi ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/09/17/20030917BIT00040/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/09/17/20030917BIT00040/wkr0002.pdf