TeollisuusForum 2003 - suurtapahtuma Tampereella lokakuussa

TIEDOTE 29.4.2003 TeollisuusForum 2003 -suurtapahtuma Tampereella lokakuussa Kunnossapidon kumppanuussopimukset parantavat tuottavuutta Kunnossapidon merkitys teollisuuden tuotantolaitosten käyttövarmuudelle on suuri. TeollisuusForum 2003 -tapahtuman valtuuskunnan jäsen ja YIT Installaatioiden toimitusjohtaja Juhani Pitkäkoski kertoo, että kunnossapidon kumppanuussopimuksilla on saavutettu jopa yli kymmenen prosentin tuottavuuden parannuksia. - Kunnossapitoala on selvästi kehittynyt tehokkuudessa ja tuottavuuteen panostuksessa viimeisten kymmenen vuoden aikana. Kunnossapidolla on merkittävä rooli kotimaisen tuotannon kilpailukyvystä puhuttaessa, Pitkäkoski painottaa. YIT Installaatiot on vahvasti mukana esimerkiksi elintarvikealan ja metsäteollisuuden ulkoistettujen kunnossapitopalveluiden tuottajana. - Palveluun perustuvan kunnossapitoalan voisi kiteyttää niin, että tähtäämme kaikessa kumppanimme sekä hänen asiakkaansa tyytyväisyyteen ja tuloksiin. Toimimme siten, että kumppanimme voi palvella asiakastaan ilman tuotantokatkoksia. Tuottavuuden parantumista ja palvelun laatua mitataan ja suunnitellaan jatkuvasti yhteisillä mittareilla. Kunnossapidon yleiset teemat tuottavuudesta, käytettävyydestä ja tehokkuudesta ovat merkittävästi esillä TeollisuusForum 2003 - tapahtumassa, Pitkäkoski kertoo. Kunnossapidon vaikuttajat kohtaavat Kunnossapidon ammattitapahtuma TeollisuusForum 2003 yhdistää kolmet messut, kongresseja ja seminaareja Tampereella 28. - 30.10.2003. Tehdaspalvelu 2003, Pintakäsittely 2003 ja Teollisuustilat 2003 -messut täyttävät Tampereen messukeskus Pirkkahallin yli 10 000 näyttelyneliön alueella. Tehdaspalvelu 2003 esittelee teollisuuden kunnossapitoa, Pintakäsittely 2003 keskittyy metallin, puun, muovin ja betonin pintakäsittelytekniikoihin ja Teollisuustilat 2003 käsittelee tehdasrakentamista, tuotantotiloja ja niiden ylläpitoa. Tapahtuman osana järjestetään runsaasti erilaisia seminaareja, tietoiskuja ja koulutustilaisuuksia. Vuosi 2003 on juhlavuosi Tehdaspalvelu-messujen historiassa: tapahtuma järjestetään nyt kymmenettä kertaa. Tehdaspalvelu-messut ovat vakiinnuttaneet paikkansa kunnossapitoalan päätapahtumana. Nykypäivän pintakäsittelytekniikka ja visiot huomisesta esittäytyvät Pintakäsittely 2003 -messuilla. Tänä vuonna Pintakäsittelymessuilla ovat jälleen mukana myös maaliteollisuuden palvelut ja tuotteet. Ne esittäytyvät Pintakäsittelymessuilla neljän vuoden välein. Teollisuustilat 2003 - messut keskittyvät tehdasrakennuksiin ja tuotantotiloihin. Ammattimessut korostavat tuottavan ja toimivan työympäristön merkitystä teollisuuden toimintavarmuuden kannalta. Kolmipäiväisen TeollisuusForum 2003 -tapahtuman järjestävät KP-Media Oy:n liiketoimintayksiköt Expomark ja Kunnossapitokoulutus yhteistyössä Kunnossapitoyhdistys ry:n ja muiden alan merkittävien järjestöjen kanssa. Lisätietoja: TeollisuusForum 2003: Vesa Olkkonen Suomen Viestintä Oy Puh. 0400 642 297 fax (014) 339 2055 vesa.olkkonen@ suomenviestinta.fi Tehdaspalvelu 2003 -messut: Nina Nurminen KP-Media Oy Expomark Puh. (014) 339 0340 GSM 040 701 4183 fax (014) 339 0350 nina.nurminen@expomark.fi Pintakäsittely 2003 -messut: Raimo Pylvänäinen KP-Media Oy Expomark Puh. (014) 339 0320 GSM 0400 671 923 fax (014) 339 0350 raimo.pylvanainen@expomark.fi Teollisuustilat 2003 -messut: Ari Juva GSM 0400 457 907 fax (09) 290 0081 ari.juva@kp-media.fi Kunnossapitoala: Vesa Halme Kunnossapitoyhdistys ry Puh. (09) 290 0059 GSM 040 563 8695 fax (09) 290 0081 kp.yhdistys@kunnossapito.fi www.teollisuusforum.com Tiedote myös: www.expomark.fi. TeollisuusForum 2003 -logot ja -palstanpäät printtimedian käyttöön löytyvät www.expomark.fi (valitse Ajankohtaista > Logopankki) ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/04/29/20030429BIT00080/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/04/29/20030429BIT00080/wkr0002.pdf