KUTSU 27.10.2003 Yli 400 näytteilleasettajaa teollisuuden suurtapahtumaan Tampereelle 28. - 30.10.2003 Teollisuuden odotettu suurtapahtuma TeollisuusForum 2003 yhdistää kolmet messut, kongressin ja seminaareja Tampereella 28. - 30.10.2003. Tehdaspalvelu 2003 -, Pintakäsittely 2003 - ja Teollisuustilat 2003 - messut täyttävät Tampereen messukeskus Pirkkahallin noin 10 000 näyttelyneliön alueella. Tapahtuma kokoaa kunnossapidon, pintakäsittelyn ja kiinteistöjen ylläpidon ammattilaiset. Messuilla on mukana yli 400 näytteilleasettajaa. TeollisuusForum-tapahtuman avaa tiistaina 28.10. kauppa- ja teollisuusministeri Mauri Pekkarinen. Teollisuuden puheenvuoron esittää Metsäteollisuus ry:n toimitusjohtaja ja TeollisuusForum-valtuuskunnan puheenjohtaja Timo Poranen. Toimittajat ja valokuvaajat toivotetaan tervetulleiksi TeollisuusForumin avajaisiin tiistaina 28.10. klo 9.30 Tampereen messukeskus Pirkkahalliin, Tähtien saliin, 2. krs. TeollisuusForum 2003 -tapahtuman järjestävät KP-Media Oy:n liiketoimintayksiköt Expomark ja Kunnossapitokoulutus yhteistyössä Kunnossapitoyhdistys ry:n ja muiden alan merkittävien järjestöjen kanssa. Tervetuloa tapahtuman TIEDOTUSTILAISUUTEEN Aika: Tiistai 28.10.2003 kello 10.30 Paikka: Tampereen messukeskus Pirkkahalli Läsnä: Kauppa- ja teollisuusministeri Mauri Pekkarinen Toimitusjohtaja Timo Poranen, Metsäteollisuus ry Toimitusjohtaja Lauri Ratia, Lohja Rudus Oy Ab/ Rakennusteollisuus RT ry Johtaja Pentti Ahola Outokumpu Harjavalta Metals Oy/ Kunnossapitoyhdistys ry:n puheenjohtaja Toimitusjohtaja Ari Juva, KP-Media Oy Tiedotustilaisuuden jälkeen tarjotaan lounas. Tervetuloa! LISÄTIETOJA: Toimitusjohtaja Ari Juva, KP-Media Oy, p. 0400 457 907, ari.juva@kp-media.fi Viestintäpäällikkö Vesa Olkkonen, puh. 0400 642 297 vesa.olkkonen@suomenviestinta.fi Lisätietoa myös: www.teollisuusforum.com, www.expomark.fi, www.kunnossapito.fi ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/10/27/20031027BIT00010/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/10/27/20031027BIT00010/wkr0002.pdf