Mondelēz International on valinnut Aegis Median uudeksi mediatoimistokseen

Aegis Media tulee vastaamaan Mondelēz Internationalin mediasuunnittelusta ja median ostamisesta kaikilla markkinoilla Länsi-Euroopassa, paitsi Iso-Britanniassa ja Irlannissa, jossa se on PHD:n vastuulla.

Helsinki, 16 .11.2012

Mondelēz International toimii jo Aegis Median kanssa muilla markkinoilla ympäri maailmaa, mukaan lukien Kiina, Australia, Uusi Seelanti ja Etelä-Afrikka. PHD:n kanssa yhteistyö toimii jo Iso-Britanniassa ja Irlannissa.

Aegis Media ja PHD yhdessä tarjoavat kurinalaisen strategisen lähestymistavan lisäksi myös luovuutta ja innovointia, jotka ovat tärkeitä tekijöitä mediastrategian luomisessa.

Nykyinen pohjoismainen mediatoimisto, Starcom, on ollut erittäin hyvä yhteistyökumppani ja olemme olleet tyytyväisiä heidän tekemäänsä työhön ja paikallisiin tuloksiin.

Tämä valinta on osa maailmanlaajuista mediakatsausprosessia, jonka Mondelēz International aloitti syyskuussa tänä vuonna. Yhtiön tavoitteena on ollut löytää uusia tapoja tukea maailmanlaajuista liiketoimintaa uutena yrityksenä.

Yhteyshenkilö:

Kristian Hvilen, External Communications Manager Nordics

47 924 36 920

khvilen@mdlz.com

Mondelēz Internationalista

Mondelēz International, Inc. (NASDAQ: MDLZ) on maailman johtava yritys suklaan, keksien, purukumin, makeisten, kahvin ja juomajauheiden tuotekategorioissa. Mondelēz Internationalin liikevaihto on noin 36 miljardia dollaria, ja sillä on toimintaa yli 80 maassa. Olemme Pohjoismaiden markkinajohtaja seuraavissa tuoteryhmissä: suklaa, kahvi, tuorejuustot ja kaakao. Tuotevalikoimamme sisältää tunnettuja tuotteita kuten LU, Domino, Fanipala, TUC, Marabou, Gevalia, Philadelphia ja O’boy.

Mondelēz Internationalilla on Pohjoismaissa n. 1600 työntekijää. Suomessa toimipisteemme sijaitsee Vantaalla. Lisää tietoa löydät kotisivuiltamme:  www.kraftfoodsnordic.com.

Euroopan toiminnan omistaa Mondelēz International, mutta yrityksen virallinen nimi säilyy Kraft Foodsina 29. huhtikuuta 2013 asti.

Avainsanat: