Nimitys: Sambla Groupin Heikki Mäenpää Kreditan strategiseksi neuvonantajaksi

Yrityslainojen vertailualusta Kredita auttaa suomalaisia yrittäjiä saamaan rahoitusta parhailla mahdollisilla ehdoilla. Heikki Mäenpää, joka vastasi ennen tuoteomistajana OmaLainan yrityslainaliiketoiminnasta, on aloittanut Kreditan strategisena neuvonantajana 1.12.2023.

”Heikki on ollut mukana rakentamassa Suomen johtavaa yrityslainojen vertailualustaa ja hänellä on alan vahvin tuntemus pk-yrityksille tarjottavista yrityslainoista. On upea saada hänen kaltaisensa osaaja mukaan tiimiin”, iloitsee Kreditan toimitusjohtaja Anu Petäjä.

Sambla Group vetäytyi alkuvuodesta yrityslainojen vertailusta ja keskittyy jatkossa  kuluttajalle suunnattuihin tuotteisiin. Heikki Mäenpää jatkaa Sambla Groupin palveluksessa vastaten kuluttajalainojen vertailualustan kehittämisestä Suomessa.

”Siinä missä viranomaiset määrittävät voimakkaasti sitä miten lainoja voidaan markkinoida kuluttajille, yrityslainoissa vastaavia säädöksiä on vähemmän. Siksi yrityslainojen todellisen koron ja muiden ehtojen vertailu voi olla yrittäjille haastavaa. On hienoa olla mukana tuomassa läpinäkyvyyttä, auttaa yrittäjiä vertailemaan eri rahoitusvaihtoehtoja ja kehittämään liiketoimintaansa”, kertoo Kreditan strateginen neuvonantaja Heikki Mäenpää.

Anu Petäjä
Toimitusjohtaja, Kredita
p.040 -7546300
anu.petaja@kredita.fi

Kreditan digitaalinen vertailualusta helpottaa pk-yrityksiä löytämään rahoitusta parhailla mahdollisilla ehdoilla tarjoamalla vertailua monien eri lainanantajien ja pankkien välillä. Palvelu on kokonaan digitaalinen, ja se auttaa yrityksiä löytämään, vertailemaan ja saamaan rahoitusta aina 3 000 000 euroon asti.