Kuusakoski Groupin vuoden 2022 vuosikertomus julkaistu

Lehdistötiedote 5.5.2023 klo 10.00

Kuusakoski Group Oy:n vuosikertomus sisältää kierrätys- ja valimoliiketoimintojen vuosikatsaukset, hallituksen toimintakertomuksen, tilinpäätöksen sekä tilintarkastuskertomuksen. Lisäksi vuosikertomus sisältää teemaosion ja laajan vastuullisuusraportin.

Vastuullisuusraportti on toteutettu Global Reporting Initiative (GRI) -aloitteen mukaisesti ja ulkopuolinen taho (Ernst & Young Oy) on varmentanut valitut vastuullisuustiedot. Raportti kattaa kierrätysliiketoiminnan toiminnan globaalisti. Raportissa julkaistaan Kuusakoski Oy:n pitkän aikavälin ilmastotavoitteet.

Vuosikertomus on julkaistu kokonaisuudessaan suomeksi ja englanniksi, ja se on saatavana selailtavana e-lehtenä sekä pdf-tiedostona. Vuosikertomus on luettavissa myös Kuusakoski Oy:n verkkosivuilla osoitteessa https://www.kuusakoski.com/fi/finland/ ja https://www.kuusakoski.com/en/global/

Kuusakoski Group Oy:n vuosikertomus 2022 suomeksi

Kuusakoski Group Oy:n vuosikertomus 2022 englanniksi

Tuomas Haikka