600 000 A4-sivua ilman rummun vaihtoa

KYOCERA jatkaa panostustaan Pohjoismaissa tuomalla markkinoille seitsemän uutta monitonitoimilaitetta TASKalfa-sarjaan. Uusista monitoimilaitteista neljä on väri- ja kolme mustavalkolaitetta ja kaikille ovat ominaisia alhaiset käyttökustannukset, KYOCERAn Long Life -tekniikka, puolet alhaisempi sähkönkulutus sekä minimaalinen ympäristökuormitus.

–    Uudet monitoimilaitteet on suunniteltu yrityksille, jotka vaativat paljon laitteiden laadulta, toimivuudelta ja helppokäyttöisyydeltä, kertoo KYOCERA Document Solutionsin Pohjoismaiden tuotepäällikkö Tommy Johansson.

Nykyajan moderneissa toimistoympäristöissä monitoimilaitteet on myös pystyttävä sovittamaan helposti yritysten omiin IT-ratkaisuihin.

–    HyPAS-ohjelmistoalustamme avulla jokainen TASKalfa-laite on helppo sovittaa käyttäjän tarpeisiin, Tommy Johansson toteaa.

Ohjelmistoalustan käyttöliittymä helpottaa monitoimilaitteen integroimista erilaisiin liiketoimintasovelluksiin, kuten asiakirjankäsittelyjärjestelmään (DMS) ja skannausratkaisuihin.

Long Life -tekniikka säästää ympäristöä

Uusien monitoimilaitteiden pitkän käyttöiän, alhaisen sähkönkulutuksen sekä pienten kokonaiskäyttökustannusten taustalla on KYOCERAn ympäristövastuu ja vankka osaaminen keraamisista materiaaleista.

–    Yrityksen ECOSYS-tekniikka varmistaa tuotteiden mahdollisimman pienen ympäristökuormituksen, luotettavuuden sekä erittäin alhaiset kokonaiskäyttökustannukset (**TCO), Tommy Johansson sanoo.

Sähkönkulutus (*TEC-arvo) on puolet pienempi kuin edellisissä TASK-alfa malleissa uusilla TASKalfa-laitteilla voidaan tulostaa jopa 600 000 sivua ennen rummun vaihtoa. Pitkä käyttöikä perustuu KYOCERAn monivuotiseen kokemukseen keraamisista materiaaleista.

Helppokäyttöinen ja tehokas
Älypuhelinten toimintoja muistuttavalla "touch and sweep" -toiminnolla varustettu uusi nelivärinen kosketusnäyttö helpottaa TASKalfa-monitoimilaitteen käyttöä. Neljään integroituun USB-porttiin voidaan liittää kortinlukija, USB-näppäimistö tai USB-muisti.

–    Myös mobiilitulostusmahdollisuuksia on parannettu, Tommy Johansson toteaa. Uusilla laitteilla voidaan tulostaa esimerkiksi sähköpostiviestien liitteitä suoraan matkapuhelimesta.

Ensiluokkaisia väritulosteita
KYOCERAn uusissa TASKalfa-monitoimilaitteissa on valmiina kuusi erilaista värisimulointia, joiden avulla väritulosteet voidaan sovittaa asiakkaan värintoistoa koskeviin vaatimuksiin ja toiveisiin.

Uudet TASKalfa-monitoimilaitteet on suunniteltu keskisuurille yrityksille ja noin 10–30 käyttäjälle.

Tietoja

• TASKalfa-sarjan neljä uutta neliväristä monitoimilaitemallia ovat nimeltään TASKalfa 3051ci, 3551ci, 4551ci ja 5551ci
  • Kolme uutta mustavalkoista TASKalfa-monitoimilaitetta ovat TASKalfa 3501i, 4501i ja 5501i
  • Paperikapasiteetti on jopa 7 650 arkkia, kun paperin paksuus on enintään 300 g/m2
  • Erilaisia jälkikäsittelymahdollisuuksia, kuten nidonta, rei'itys tai esitteen taittelu
  • Tulostusnopeus 30–55 sivua minuutissa, ensimmäinen kopio vain 4,5 sekunnissa
  • Paperikoot A6–A3+ (140 x 182 – 305 x 457 mm) sekä korkeintaan 1 200 mm:n banderollit
  • Mahdollisuus tulostaa mukautettuja paperikokoja tulostimen vakiokasetista, A6–A3+ (140 x 182 – 305 x 457 mm)
  • Käyttöä ja huoltoa helpottava suunnittelu
  • TASKalfa-sarjan värimonitoimilaitteita voidaan täydentää EFI Fiery Controllerilla
  • Täyttää uusimmat voimassa olevat turvastandardit
  • Uusissa TASKalfa-tulostimissa on vakiona IP-sec ja PDF-salaustoiminto
  • Lukuisia uusia toimintoja edelliseen sarjaan verrattuna

* TEC-arvo (Typical Electricity Consumption) – sähkönkulutus
** TCO, Total Cost of Ownership

Jos haluat lisätietoja, ota yhteys:
Jarmo Torkamo

KYOCERA Document Solutions Finland Oy
Osoite: Atomitie 5 C

S-posti: jarmo.torkamo@dfi.kyocera.com
www.kyoceradocumentsolutions.fi

PR-toimiston yhteyshenkilö
Magnus Deutgen

Puh. +46 70 733 46 02
S-posti: magnus.deutgen@informedia.se

KYOCERA Document Solutions

KYOCERA Document Solutions Nordic AB:n (ennen KYOCERA Mita Nordic AB) pääkonttori sijaitsee Tukholman Kistassa. Yrityksen valikoimaan kuuluvat tulostimet, digitaaliset kopiokoneet ja monitoimilaitteet tarjoavat edistyksellisiä ja ympäristömyönteisiä ratkaisuja kaikenkokoisten toimistojen asiakirjahallintaan.

KYOCERA Document Solutions on maailman johtavia toimistojen asiakirjahallintaan keskittyviä yrityksiä. KYOCERA Document Solutions on KYOCERA Corporationin kokonaan omistama tytäryhtiö.

KYOCERA Corporation on huipputeknisten keraamisten ja elektronisten komponenttien, aurinkokennojen ja elektronisten toimistolaitteiden johtava valmistaja. Yli 30 maassa toimivan KYOCERA Corporationin pääkonttori sijaitsee Japanin Kyotossa, ja yrityksellä on eri puolilla maailmaa yhteensä 71 645 työntekijää.

KYOCERAn tekniikka

KYOCERAn laitteiden komponentit ovat erittäin pitkäikäisiä, mikä parantaa laitteiden käyttövarmuutta, alentaa käyttökustannuksia, vähentää päästöjen ympäristövaikutuksia ja pidentää huoltovälejä. Useimmat tuotteista ovat Joutsenmerkittyjä.

Avainsanat:

Pikafaktat