Tech Data laajentaa Kyoceran jakelusopimusta

Vahvistaakseen kasvuaan ja tehostaakseen toimintaansa Pohjoismaiden markkinoilla KYOCERA ottaa avukseen perinteisen IT- jakelukanavan Tech Datan. Tech Data on toimittanut jo muutamien vuosien ajan KYOCERAn tuotteita Tanskaan. Maaliskuun alusta lähtien jakelusopimuksen piiriin kuuluvat myös Ruotsi, Norja ja Suomi.

KYOCERA on aiemmin keskittänyt myyntinsä suorille yhteistyökumppaneille ja tulostinten/kopiokoneiden myyntiin erikoistuneille jälleenmyyjille. Lisätäkseen tuotteidensa saatavuutta sekä nykyisille että uusille jälleenmyyjille KYOCERA on valinnut Tech Datan tulostimiensa jakelijaksi Pohjoismaiden markkinoilla vuodesta 2013 lähtien.

Yhteistyö koskee etupäässä nopeita toimituksia sekä valikoituja, varastossa olevia vakiotuotteita ja -tulostimia. KYOCERAn nykyiset jälleenmyyjät saavat siten käyttöönsä myös Tech Datan muun tuotevalikoiman. Samalla valikoidut KYOCERAn tulostimet ja monitoimitulostimet (MFP) ovat Tech Datan kaikkien jälleenmyyjien saatavilla.

–     Olemme erittäin iloisia siitä, että tuotteitamme ja asiakirjaratkaisujamme on nyt saatavilla kaikissa Pohjoismaissa Tech Datan kautta, jolla on Pohjois-Euroopan paras jakeluverkko. Aiomme jatkaa markkinoiden tarkkailua voidaksemme toimittaa asiakkaille heidän toivomiaan tuotteita, toteaa KYOCERA Document Solutions Nordic AB:n toimitusjohtaja Toshihiro Saga.

Tech Data tarjoaa myös erilaisia palveluja, kuten tuotteiden konfigurointia ja asennusta.

–     IT-kanavan kautta meillä on erinomainen tilaisuus lisätä KYOCERAn tuotteiden myyntiä ja saatavuutta ja laajentaa samalla nykyistä tulostin- ja lisävarustevalikoimaamme, toteaa Tech Datan Pohjoismaiden tuotemarkkinointipäällikkö Fredrik Bolander.

Tech Datan KYOCERA- valikoima sisältää yrityksen tulostimet ja FS- monitoimilaitteet (MFP) sekä niiden lisävarusteet. Sopimus ei koske KYOCERAn TASKalfa-valikoimaa.

Jos haluat lisätietoja, ota yhteys:
Jarmo Torkamo

KYOCERA Document Solutions Finland Oy
Osoite: Atomitie 5 C

S-posti: jarmo.torkamo@dfi.kyocera.com
www.kyoceradocumentsolutions.fi

KYOCERA Document Solutions
KYOCERA Document Solutions Nordic AB:n (ennen KYOCERA Mita Nordic AB) pääkonttori sijaitsee Tukholman Kistassa. Yrityksen valikoimaan kuuluvat tulostimet, digitaaliset kopiokoneet ja monitoimilaitteet tarjoavat edistyksellisiä ja ympäristömyönteisiä ratkaisuja kaikenkokoisten toimistojen asiakirjahallintaan.

KYOCERA Document Solutions on maailman johtavia toimistojen asiakirjahallintaan keskittyviä yrityksiä. KYOCERA Document Solutions on KYOCERA Corporationin kokonaan omistama tytäryhtiö. KYOCERA Corporation sijoittui vuonna 2011 604. sijalle Forbes Magazinen maailman suurimpien pörssiyhtiöiden ”Global 2000” -listalla.

KYOCERA Corporation on huipputeknisten keraamisten ja elektronisten komponenttien, aurinkokennojen ja elektronisten toimistolaitteiden johtava valmistaja. Yli 30 maassa toimivan KYOCERA Corporationin pääkonttori sijaitsee Japanin Kyotossa, ja yrityksellä on eri puolilla maailmaa yhteensä 64 000 työntekijää.

KYOCERAn tekniikka
KYOCERAn laitteiden komponentit ovat erittäin pitkäikäisiä, mikä paran­taa laitteiden käyttövarmuutta, alentaa käyttökustannuksia, vähentää päästöjen ympä­ristövaikutuksia ja pidentää huoltovälejä. Useimmat tuotteista ovat Joutsenmerkittyjä.

Avainsanat: