TECNOMENILLE 11 MILJOONAN MARKAN TILAUS THAIMAASTA

TECNOMENILLE 11 MILJOONAN MARKAN TILAUS THAIMAASTA Tecnomen Oyj toimittaa thaimaalaiselle Total Acces Communicationille (TAC) puhepostijärjestelmän ja laajentaa käytössä olevaa ennakko-maksujärjestelmää. Toimituksen kauppasumma on USD 1.746.000 eli noin 11 miljoonaa markkaa. Total Acces Communication on Thaimaan toiseksi suurin matkapuhelinoperaattori, jolla on yli miljoonaa tilaajaa. Kauppa on merkittävä sillä kyseessä on toimitus asiakkaalle, jolla on aiemmin ollut käytössään toisen toimittajan järjestelmä. TAC:n puhelujen ennakkomaksupalvelun tilaajamäärä on kasvanut nopeasti ja järjestelmän kapasiteettia laajennetaan nyt puhepostijärjestelmän toimituksen yhteydessä 250.000 käyttäjään. - Total Acces Communication on hyvä esimerkki Tecnomenin asiakkaasta, joka on ensin ottanut käyttöönsä kehittämämme ennakkomaksujärjestelmän ja sen jälkeen puhepostijärjestelmän. Toimitus luo hyvän pohjan uusille laajennuksille ja Unified Messaging -toimituksille tälle kasvavalle operaattorille, Tecnomen Oyj:n toimitusjohtaja Vesa Helkkula toteaa. Tecnomen suunnittelee ja valmistaa tietoliikennejärjestelmiä teleoperaattoreille ja palveluntarjoajille kaikkialla maailmassa.Sen tuotteita ovat viestintäjärjestelmät, langattomat Internet-ratkaisut ja ennakkomaksujärjestelmät sekä henkilöhakujärjestelmät. Tecnomenillä on 13 toimipistettä ympäri maailmaa ja sen suunnittelemia järjestelmiä on toimitettu yli 50 asiakkaalle. Yhtiö perustettiin vuonna 1978 ja sen palveluksessa työskentelee noin 500 henkilöä. Tecnomen on listattu Helsingin Pörssissä ja se on osa Kyro-teknologiakonsernia. TECNOMEN OYJ Vesa Helkkula Toimitusjohtaja Jakelu: Keskeiset tiedotusvälineet Helsingin pörssi Lisätiedot: Vesa Helkkula, ++358-9-804 78 799 ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.bitonline.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.bit.se/bitonline/2000/08/28/20000828BIT00110/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/08/28/20000828BIT00110/bit0002.pdf