• KYRO OYJ ABP/

UUDISTUNUT KYRO #TEKNOLOGIAKONSERNI KEHITTÄNYT SIJOITTAJILLE INTERNET -PALVELUN YHDESSÄ HEXIN KANSSA

Report this content

UUDISTUNUT KYRO -TEKNOLOGIAKONSERNI KEHITTÄNYT SIJOITTAJILLE INTERNET - PALVELUN YHDESSÄ HEXIN KANSSA Sijoittajille säännöllisesti tietoa kurssikehityksestä ja kaupankäynnistä IR-sivuilta Kyro-konserni on lanseerannut ensimmäisenä yrityksenä HEXin internet- pohjaisen sijoittajaviestintäpalvelun, joka antaa sijoittajille mm. lähes reaaliaikaista tietoa osakkeen hinnanmuodostuksesta sekä päivän aikana tehdyistä kaupoista. Tieto suurimmista omistajista päivittyy kerran kuukaudessa. www.kyro.fi -sivut tarjoavat sijoittajille mahdollisuuden rekisteröityä palveluun, joka lähettää automaattisesti pörssi- ja lehdistötiedotteet heti niiden ilmestyttyä. "Internet on merkittävä työkalu tämän päivän arvopaperikaupassa sekä sijoittajien tiedonsaantikanavana. IR-sivustojen uudistus tehostaa yhtiön sijoittajaviestintää ja nopeuttaa tiedonsaantia. Sijoituspäätösten tekeminen helpottuu ja näin saadaan myös uusia sijoittajia kiinnostumaan", Kyron viestintäjohtaja Mika Nevalainen kertoo. Kyro Oyj on toiminut HEXin palvelun ensimmäisenä pilottiyrityksenä. Palvelun tuottaa HEX -konserniin kuuluva eHEX. Kyron yhtiösivujen teknisestä ja visuaalisesta toteutuksesta on vastannut Nomini Networks Oy, joka on myös toteuttanut sijoittajasivujen integroinnin yhtiösivuihin yhdessä HEXin kanssa. "Hex haluaa tarjota listayhtiölle välineet onnistuneen sijoittajaviestinnän toteuttamiseen sähköisissä jakelukanavissa, kuten www ja sähköposti. Palvelun kehityksen lähtökohtina ovat olleet sijoittajasuhdevastaavien ja sijoittajien tarpeet. Palvelu tarjoaa sijoittajille ajantasaista ja eheää tietoa sijoituspäätösten tueksi, samanaikaisesti vapauttaen sijoittajasuhdevastaavien aikaa muihin tehtäviin", HEXin kehityspäällikkö Rami Niemi kommentoi. "Yhtiöiden internet -sivuilla on suuri merkitys yritysviestinnässä. Parhaimmillaan internet - sivut ja IR -osiot ovat integroitu selkeäksi ja toimivaksi kokonaisuudeksi", kertoo konsulttijohtaja Ilkka Pietilä Nomini Networks Oy:stä. Kyro on vakavarainen, kansainvälinen ja kasvuhakuinen teknologiakonserni, jolla on asiakaspalveluyksiköt ja tuotantolaitokset Euroopassa, Aasiassa sekä Pohjois- ja Etelä-Amerikassa. Yhtiö panostaa rakennemuutos- tai murrosvaiheessa oleviin teknologia-aloihin päämääränään markkina- tai teknologiajohtajuus. Kyron toimialayhtiöistä Tamglass suunnittelee ja valmistaa turvalasikoneita ja tuotantolinjoja rakennus- ja ajoneuvoteollisuudelle sekä kalusteteollisuudelle. Yritys on maailman markkinajohtaja turvalasilinjojen valmistajana. Toinen toimialayhtiö on Kyro Power, joka tuottaa ympäristöystävällistä energiaa teollisuudelle sekä energian jälleenmyyjille. Lisätietoja: Viestintäjohtaja Mika Nevalainen Kyro Oyj Abp Puh. 0400 882 024 Rami Niemi Kehityspäällikkö, HEX Group Puh. (09) 61 66 7578 Ilkka Pietilä Konsulttijohtaja, Nomini Networks Oy Puh. (09) 57 60 0617 ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.bitonline.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.bit.se/bitonline/2001/06/04/20010604BIT00160/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2001/06/04/20010604BIT00160/bit0001.pdf