Kuivana ja lämpimänä pitävät kuoritakit

L.Brador on kehittänyt kaksi uutta kuoritakkia funktionaalisesta materiaalista. Kevytvuorisen mallin ja 4-way strech -materiaalista valmistetun vuorittoman kevyttakin. Uudet innovatiiviset kuoritakit sopivat niin syksyyn kuin talveen ja kevääseenkin. Funktionaalisen materiaalin etuna on, että se kuljettaa kosteuden pois keholta mutta pitää lämmön. Nyt myyjille, rakennustyöntekijöille ja varastotyöntekijöille ja useille muille ammattiryhmille on tarjolla designiltaan rohkeita, tyylikkäitä ja funktionaalisia takkeja, joissa on näyttäviä yksityiskohtia.

L.Brador on pannut merkille, että urheiluvaatepuolella on jo pitkään kehitetty tuotteita, jotka hengittävät. Urheilija ei saa vilustua fyysisen rasituksen vuoksi. Sama koskee rakennusmiehiä ja muita ruumiillista työtä tekeviä ammattiryhmiä. L.Bradorin Tommy Larsson sanoo:

– Olemme havainneet, että entistä useammat asiakkaamme haluavat funktionaalisia design-vaatteita. He ovat ymmärtäneet, kuinka tärkeää on työskennellä vaatteissa, jotka siirtävät kosteuden pois keholta ja pitävät sen kuivana ja sopivan lämpöisenä. Lisäksi he haluavat työskennellä hyvännäköisissä vaatteissa, minkä vaatimuksen kuoritakkimme myös täyttävät.

Monissa ammateissa on usein vaikea vaihtaa vaatteita siirryttäessä ulkoa sisälle ja sisältä ulos. Siksi L.Brador on kehittänyt kevytvuorisen kuoritakin, jota voi periaatteessa käyttää vuoden ympäri.

Ajatus on, että kylmemmällä ilmalla on voitava käyttää takin alla toista vaatekertaa, jolle takin alle jää tilaa, Tommy Larsson jatkaa.

Sporttinen kevyttakki on ohut ja mukava, ja aivan kuten vuorillinen kuoritakkikin tuulen- ja vedenpitävä teipattuine saumoineen. Kuoritakin tapaan tämän takin alla voi pitää sekä alusvaatekertaa että lämmittävää välikerrosta. Koska materiaalina on joka suuntaan joustava stretch, takki ei haittaa liikkumista. Kevyttakki on suunniteltu kevyempiä töitä tekeville, kuten puutarhureille, varastotyöntekijöille ja vastaaville. Takki on istuva ja moderni ja sen värinä on perinteinen musta, johon yritysten on helppo kirjailla oma logonsa. Vaihtoehtoisena värinä on raikas lime.

Takkien tuotenimet ovat: Kuoritakki – kevyt: 422P ja Kuoritakki – kevytvuorinen: 522P.

Lisätiedot ja kuvat www.lbrador.com tai:

Tommy Larsson, Skyddan vaateryhmän päällikkö.

Puh: +46 321 67 75           Matkapuhelin: +46 705 566 192

Sähköposti: Tommy.Larsson@Skydda.se

L.Brador

L.Brador on rekisteröity tavaramerkki, jota kehittää ja markkinoi Skydda Protecting People Europe AB. Yritys toimittaa henkilönsuojaimia ammattikäyttäjille etupäässä rakennus- ja teollisuussektorilla. Skydda on erikoistunut henkilönsuojaimiin jo vuodesta 1976 ja tarjoaa nykyisin täydellisiä ratkaisuja työpaikan tapaturma- ja terveysriskien minimoimiseen. L.Brador on yrityksen designtyövaatesarja, joka on kehitetty yhdessä loppukäyttäjien kanssa parhaan mahdollisen mukavuuden ja toimivuuden varmistamiseksi kaikissa käyttökohteissa. Esimerkkejä ovat työhousut, paidat ja takit. Skydda kuuluu B&B TOOLS-konserniin. www.skydda.com