L.Brador tuo markkinoille uuden malliston naisille suunnattuja työvaatteita

Naisille suunnattuja työvaatteita on ollut jo pitkään, mutta malli, leikkaus ja istuvuus eivät aina ole olleet parhaita.  L.Brador lanseeraa malliston naisten työvaatteita, jossa on mukana stretch-housut ja kesään sopivia paitoja. Malliston taustalla on ajatus muuttaa markkinoiden näkemystä siitä, miltä naisten työvaatteiden tulisi tuntua, istua sekä näyttää päällä. Mallisto on saanut inspiraatiota ulkoilma-aloilta, jossa vaatteiden tulee olla hyvin istuvia ja joustavia.

Legginssejä tai farkkuja edullisemmalta tuotemerkiltä, miesten vaatteita pienemmässä koossa. Tältä on asia näyttänyt työvaatteiden suhteen naisilla, jotka työskentelevät rakennus- ja teollisuussektorilla. Naisille ei ole ollut täysin suunnattua mukavaa vaihtoehtoa. Naisten vaatteet ovat pääasiassa koostuneet housuista, joissa on huonompi istuvuus, ja jotka ovat korkeat vyötäröltä. Paidat ovat usein olleet liian lyhyitä ja materiaali voisi olla joustavampaa.

– Olemme jutelleet alalla olevien naisten kanssa siitä, miltä heidän unelmatyövaatteensa näyttäisi ja verranneet tuloksia markkinoilla oleviin työvaatteisiin. Kysyntää on ollut stretchille, paremmalle istuvuudelle ja laajalle kokovalikoimalle. Olemme yhdistäneet naisellisen leikkauksen ja vielä entisestään lisänneet stretchiä, jotta saataisiin parempi istuvuus, kertoo Tommy Larsson, Tuotepäällikkö, L.Brador.

L.Brador esittelee seitsemän uutuutta
L.Brador haluaa uudella mallistollaan naisille tuoda täysin uuden vaihtoehdon jo olemassaolevaan tarjontaan; L.Brador tarjoaa tyylikkäitä ja joustavia vaatteita, jotka on suunniteltu ja kehitetty naisille. Tuloksena on kaksi uutta housumallia teollisuuteen, pikee kesän väreissä, t-paita ja pitkähihainen paita puuvillasta ja elastaanista, sekä fleecepusero ja vähän paksumpi collegehuppari.

Työhousuista 1002PB  ja 1003PB
1002PB housussa on stretch-kangasta edessä, polvien edessä, polvien takana sekä haaroissa. Vasemmassa reisitaskussa on puhelintasku, jossa magneettiläppä pitää puhelimen paikoillaan.  Ilma-aukkoja lahkeiden sisäpuolella voidaan säätää helposti vetoketjuilla.

1003PB on klassinen malli. Housussa on kaksi etutaskua ja kaksi takataskua. Oikeassa lahkeessa on kaksi taskua mittanauhoille. Vasemmassa lahkeessa on puhelintasku ja henkilökorttitasku.

Molemmissa housuissa 1002PB ja 1003PB on pidennysvaraa 5 cm, jolla on helppo säätää housu sopivaksi pituudeltaan. Molemmissa malleissa värinä on musta ja koot 34-38.

Pikee 6018B:
Naisten pikeepaita puuvillasta istuu hyvin ja säilyttää muotonsa. Esipesty, pehmeä ja mukavan tuntuinen. Pikeen reunassa on halkio.

L.Brador 6018B  on saatavilla väreissä mariini ja roosa, koot XS-XXL.

T-paita 6014B ja pitkähihainen paita 6015B:
Molemmissa malleissa pyöristetty kaula-aukko sekä kapeampi ja pidempi paidan malli tuovat mukavuutta. Materiaali on puuvillaa ja elastaania, jotka yhdessä tekevät paidasta mukavan käyttää. L.Brador 6014B on saatavilla väreissä musta, valkoinen ja pinkki, sekä L.Brador 6015B on saatavilla väreissä valkoinen ja musta.

Koot molemmissa paidoissa XS-XXL.

Fleece 6017P:
Pehmeä ja mukava fleecepusero.  Muotoilu ja leikkaus on suunniteltu naisille. Pusero on valmistettu polyesterista, ja siinä on kaksi etutaskua. L.Brador 6017P on saatavilla mustana, koot XS-XXL.

Collegehuppari 6016PB:
Tässä paksummassa collegehupparissa on miellyttävä sisäosa. Suojaa hyvin päätä, niskaa ja kaulaa. Huppari on valmistettu puuvillasta ja polyesterista. Hihoissa ja helmassa on resori. L.Brador 6016PB on saatavilla mustana, koot  XS-XXL.

Lisätietoja:
Tommy Larsson, tuotepäällikkö  L. Brador

Puh: +46 705 56 61 92

L.Bradorista
L.Brador kehittää työvaatteita rakennus- ja teollisuusalalle. Kehitys tehdään yhteistyössä käyttäjien kanssa, jotta varmistetaan vaatteen korkea toiminnallisuus, hyvä istuvuus ja tyylikkyys. Tuloksena ovat työvaatteet, jotka näyttävät hyvältä ja toimivat työssä vielä paremmin.
L.Bradoria myy ja markkinoi Skydda Protecting People Europe AB. Skydda on Pohjoismaiden johtava henkilönsuojainten toimittaja.