Barbara Palvin L'Oréal Paris -sarjan uusin kasvo

”Barbara on vasta 18-vuotias – ja tällä hetkellä yksi sukupolvensa lupaavimpia supermalleja. Hänen valloittava baby-doll-tyylinsä saa catwalkin säkenöimään, ja hän on yllättänyt meidät kaikki energiallaan, huumorintajullaan ja kypsyydellään. On kerrassaan upeaa, kun voin toivottaa Barbaran tervetulleeksi L'Oréal Paris -kauneuslähettiläiden perheeseen, sanoo Global brand President Cyril Chapuy L'Oréal Paris'lta.

L’Oréal on maailman suurin kosmetiikkayritys. Vuonna 2010 konsernin liikevaihto oli 19,5 miljardia euroa. 64 600 työntekijästä yli 3 000 työskentelee tuotekehityksen parissa. L’Oréal Finland Oy on Suomen johtava kosmetiikkayritys, jonka toimintaan kuuluvat päivittäistavara- ja kampaamotuotteet, selektiiviset kosmetiikkasarjat sekä apteekkikosmetiikka. Tuotteemme edustavat alansa huippua, innovatiivista teknologiaa, kauneutta ja hyvinvointia. L’Oréal Finlandin vuoden 2010 liikevaihto kasvoi lähes 93 miljoonaan euroon ja henkilöstöä on noin 150. Pääkonttorimme sijaitsee Espoon Niittykummussa ja kampaamotuotteiden koulutuskeskus Helsingin keskustassa.