CHARLOTTE FREE, UUSI MAYBELLINE NEW YORK -KASVO

Maybelline New York meikkibrändi on valinnut uudeksi kasvokseen nuoren mallitulokkaan Charlotte Freen. Hän täydentää ryhmää, johon kuuluvat huipputason kauneuslähettiläät Christy Turlington, Julia Stegner, Erin Wasson, Kemp Muhl, Shu-Pei Qin ja Emily DiDonato.

Sähäkän vaaleanpunaisista hiuksistaan, herkistä kasvonpiirteistään sekä coolista tyylistään tunnettu Charlotte on muotimaailman tuorein nouseva tähti. Hänen ainutlaatuinen kauneutensa ja vahva, itsevarma olemuksensa kuvaavat täydellisesti Maybelline New York -brändin filosofiaa.

”Charlotte edustaa uuden sukupolven kauneutta. Energisyys ja epäsovinnainen tyyli tekevät hänestä ainutlaatuisen. Spontaani, itsevarma ja rohkea Charlotte edustaa täydellisesti Maybelline New York -naista”, sanoo Maybelline New Yorkin Global Brand President Damien Bertrand.

”On aivan mahtavaa olla uusi Maybelline New York -kasvo. Minulle on todellinen unelmien täyttymys päästä edustamaan tätä ikonista brändiä”, Charlotte tunnustaa.

Los Angelesissa syntynyt Charlotte löydettiin vuonna 2010 paikallisesta pelihallista videopelin ääreltä. Sittemmin Charlotte on astellut Marchesan, Vivienne Westwood Red Labelin, Richard Chain ja Jeremy Scottin näytöksissä. Omintakeinen ulkonäkö on nostanut Charlotten yhdeksi puhutuimmista malleista.

Uniqlo, Edun ja 7 for All Mankind ovat valinneet Charlotten mainoksiinsa. Yhdysvaltojen sekä Britannian Vogue, Purple, 10 Magazine, Dazed & Confused ja V Magazine ovat kuvanneet Charlottea artikkeleitaan varten. Hänet on nähty myös Wonderland- ja French-lehtien kannessa. Vaikka Charlotte on ollut mallibisneksessä vasta pari kautta, häntä ovat jo ikuistaneet arvostetut valokuvaajat, kuten Terry Richardson, Ryan McGinley, Craig McDean ja Hedi Slimane. Kansainvälistä katumuotia seuraavat blogit ovat puolestaan pullollaan kuvia Charlottesta näytöslavojen ulkopuolella, omana persoonallisena itsenään.

Maybelline New York

Maybelline New York on maailmaan meikkibrändi nro 1 ja sitä myydään yli 129 maassa. Maybelline New Yorkin missio on tarjota innovatiivisia, helppokäyttöisiä ja konstailemattomia tuotteita jokaiselle naiselle. Tämä toteutuu yhdistämällä teknologisesti edistykselliset koostumukset, trendikkyys ja ripaus New York -asennetta. Brändi on tällä hetkellä Mercedes-Benz Fashion Week in New York Cityn ja yhdeksän muun kansainvälisen muotiviikon virallinen meikkisponsori. Lue lisää osoitteesta www.maybelline.com.