essie-kevätsävyt tekevän kynsilakkakiertomatkan maailman muodin metropoleissa

Kukapa ei shoppailuterapiasta tykkäisi? Joten hemmottele itseäsi annoksella mahtavaa muotia ja liity catwalk-kerman seuraan kiertämään maailman metropoleja ja etsimään seuraavaa muoti-ilmiötä. Matkakohteiden leveät bulevardit, katetut promenadit ja kiiltävät kävelykadut ovat tulvillaan fantastisia fashionistoja. Hylkää siis kausikokoelmien kavalkadit ja siirry katselemaan kadulla kulkevia prameita paraateja. New York, Lontoo, Pariisi, München, Tokio ja Rio – täältä tullaan. Nämä silmänilot sanelevat tahdin tulevan vuoden muodille.

”Minulta kysytään tämän tästä, mikä on lempikaupunkini. Mutta sen nimeäminen on aivan yhtä vaikeaa kuin lempivärin valinta”, sanoo Essie Weingarten, essie-brändin luoja ja kansainvälinen luova johtaja. ”Jokainen kaupunki on omanlaisensa ja siksi erityinen.” Uusi kynsilakkakokoelma ilmentää maailman kenties antoisimpien shoppailukaupunkien tunnelmaa. Hienostunut ja keisarillinen München on urbaani harmaa. Avenue maintain on kuin kaistale Pariisin kevättaivaan huikeaa sinistä. Huomio muotivaikuttajat: haavematkat valmiina lähtöön. Ensimmäinen pysähdys: Lontoo. Trendejä tihkuvassa kaupungissa uusien ystävien (ja täydellisten boyfriend-farkkujen) löytäminen onnistuu ongelmitta – on niin helppoa bond with whomever. Pysythän muotijengin mukana, sillä seuraava pysäkki on avenue maintain. Ja kun perillä ollaan, muista toki maximillian strasse her. Eikä yksikään muodin kiertomatka ole täydellinen ilman pientä pyrähdystä Tokioon. Sillä tunnethan sanonnan: go ginza tai mene kotiin. Seuraavaksi keinahdellaan sambarannoilla ja shoppaillaan kohteessa hip-anema. Unelmien päätös: taskut täyteen taaloja ja askelten suunnaksi madison ave-hue.

madison ave-hue —hienostunut Upper East Side -pinkki

go ginza —kirsikankukan hento roosa

avenue maintain —ihastuttava pariisinsininen

bond with whomever —upea lontoonliila

maximillian strasse her —tyylikäs harmaanvihreä

hip-anema —kirkas unikonpunainen

essien Kevät 2013 -kokoelma saapuu kauppoihin toukokuussa 2013.

Suosituskuluttajahinta-arvio 13,90 euroa.

essie-faktaa:
Essie Weingarten, kynsialan ylin väriauktoriteetti, perusti essie cosmeticsin New York Cityssä vuonna 1981. Siitä pitäen essie on ollut Yhdysvaltojen kynsisalonkien asiantuntija ja alan suunnannäyttäjä, jonka tuotteita tänään myydään yli 100 maassa. Yksi essie-lakkojen suosion salaisuus ovat koukuttavat, nokkelat nimet. Tämä ominaisuus on sittemmin muodostunut alalla lähes standardiksi. Niin kynsialan ammattilaisille kuin julkkiksille ja tavallisille kuluttajille essie merkitsee luottobrändiä; laadukkaita kynsienhoitotuotteita ja värilakkavalikoimaa, johon on tähän mennessä kehitetty yli 900 eri sävyä. www.essie.com