essie-syyskokoelma 2013 - mukava myös väriltään

Materiaalinen maailmamme on tulvillaan mielihyvää tuottavia vaateparsia. Ja syksy jos mikä on oikea ajankohta kerrostaa mukavuutta ja lisätä hienostuneisuutta. Täyteläiset flanellit,ylelliset neuleet, pitsit sekä überhienot silkkitvillit muodostavat materiaalipaletin, jota ei voi vastustaa.”Ajatus kynsilakasta, joka on kuin sananparresta tuttu poikaystävän villapaita – tässä tapauksessa villainen bleiseri – kuulostaa kiehtovalta”, sanoo essien perustaja ja luova johtaja Essie Weingarten. ”On haastavaa luoda kynsilakka, joka henkii samaa lämpöä ja pörröisyyttä”, Weingarten toteaa. ”Mutta kun sävy osuu kohdalleen, tuntuu todella siltä kuin pukisit lempivillapaidan yllesi.” essien syyskokoelma koostuu kuudesta, hypisteltävän ihanasta sävystä, jotka henkivät syysmuodin linjakasta pehmeyttä, runsautta ja lämpöä.

for the twill of it —vihreänkimalteinen keskiruskea

afterschool boy blazer —syvä keskiyön sininen

twin sweater set —kirkas karmiininpunainen

cashmere bathrobe —aito flanellinharmaa

the lace is on —vahva helmiäisfuksia

vested interest —hillitty kyyhkynharmaa

suosituskuluttajahintaarvio 13,90 euroa
Saatavilla lokakuussa 2013

Kynsimuodin väriauktoriteetti Essie Weingarten perusti essie cosmeticsin New Yorkissa vuonna 1981. essie tunnetaan maailmanlaajuisesti trendikkäistä ja nokkelasti nimetyistä kynsilakoistaan, jotka toimivat kynsimuodin suunnannäyttäjinä. essie on niin alan ammattilaisten kuin julkkisten ja tyylitietoisten kuluttajien luottomerkki yli 100 maassa. Tähän mennessä on kehitetty yli 900 essie-värilakkasävyä. Sarjaan kuuluvat myös laadukkaat ja palkitut kynsienhoitotuotteet.