essien "Leading Lady" -talvisävykokoelma

Rohkeutta. Loistetta. Hohtoa. Moderni nainen on menevä ja haluaa kaikessa parasta. Miksi tyytyä sivurooliin kun voi olla tähti - Leading Lady!

Rohkeasti värejä käyttävät pistetään merkille ja syystä - riskienottajat ovat uskomattoman vetovoimaisia. Tämä onkin syy siihen, miksi intensiiviset sävyt ovat nyt voimakkaasti esillä. Ja totta se on: emme työskentele ahkerasti vain työskentelemisen takia. Työskentelemme ahkerasti ansaitaksemme mukavuuksia kuten manikyyrejä! Kaikkihan pitävät ylellisyydestä, joten miksi et tavoittelisi kuuta? - Essie Weingarten

snap happy
—hehkuva kirkkaanpunainen

she’s pampered
—ylellisen tulipunainen

beyond cozy
—säkenöivä kulta

butler please
—siniverinen koboltti

where’s my chauffeur?
—loistava turkoosi

leading lady
—kimalteleva karmiininpunainen

essien talvivärit tulevat kauppoihin tammikuussa 2013.
Suosituskuluttajahinta-arvio 13,90 euroa

essie-faktaa:
Essie Weingarten, kynsialan ylin väriauktoriteetti, perusti essie cosmeticsin New York Cityssä vuonna 1981. Siitä pitäen essie on ollut Yhdysvaltojen kynsisalonkien asiantuntija ja alan suunnannäyttäjä, jonka tuotteita tänään myydään yli 100 maassa. Yksi essie-lakkojen suosion salaisuus ovat koukuttavat, nokkelat nimet. Tämä ominaisuus on sittemmin muodostunut alalla lähes standardiksi. Niin kynsialan ammattilaisille kuin julkkiksille ja tavallisille kuluttajille essie merkitsee luottobrändiä; laadukkaita kynsienhoitotuotteita ja värilakkavalikoimaa, johon on tähän mennessä kehitetty yli 900 eri sävyä. www.essie.com