Garnier Ambre Solaire -aurinkotuotteet 2013

Garnier Ambre Solaire Resisto Kids –aurinkosuojan VÄRILLINEN koostumus sulautuu ihoon ja antaa näkyvän ja hauskan levityksen. Vedenkestävä aurinkosuoja on kehitetty erityisesti lapsille ja se sisältää korkeat UVA- ja UVB –suojakertoimet. Tuotteen suojakerroin 50 sopii erittäin vaalealle ja herkälle iholle, joka palaa helposti. Vihreä väri helpottaa suihkeen tasaista levittämistä. Väri häviää iholta levittämisen jälkeen.

3600541275348 Garnier Ambre Solaire 200ml Resisto Kids Colour Control SK50 -aurinkosuojasuihke lapsille 200ml
Suosituskuluttajahinta-arvio 13,95€

Garnier Ambre Solaire Resisto Swim Kids –aurinkosuoja on suunniteltu pitkäkestoiseen uimiseen ja vedessä leikkimiseen. Tuote suojaa lapsen herkkää ihoa palamiselta ja auttaa ehkäisemään auringon aiheuttamia ihovaurioita. Resisto Swim –aurinkosuojan laaja-alainen spray takaa nopean ja kätevän levityksen. ERITTÄIN VEDENKESTÄVÄÄ SUOJAA!

3600541275911 Resisto Kids Swim SK 50 -aurinkosuojasuihke lapsille 200ml
Suosituskuluttajahinta-arvio 13,95€

Garnier Ambre Solaire BB –voide kasvoille ja dekoltee-alueelle tarjoaa poikkeuksellisen monitehoista aurinkosuojaa:

UVA- ja UVB -suoja, SK30
Heleyttää ja tasoittaa ihon sävyä
Kosteuttaa
Ehkäisee auringon aiheuttamia ryppyjä
Taistelee auringon aiheuttamia pigmenttimuutoksia vastaan

SÄVYTETTY • SULAUTUU IHOON TÄYDELLISESTI
TÄYDELLINEN IHO TÄYDELLISESTI SUOJATTU

EAN3600541274778 Ambre Solaire 50ml BB-voide SK30, aurinkosuojavoide kasvoille, 50ml Suosituskuluttajahinta-arvio 13,90€

Garnier Ambre Solaire Sensitive Advanced

on erityisesti herkälle ja vaalealle iholle kehitetty aurinkosuoja. Sensitive Advanced on testattu ihotautilääkärien valvonnassa ja sen emulsiomainen koostumus on todistetusti hypoallergeeninen. Hajustamaton ja väriaineeton Sensitive Advanced –aurinkosuoja sopii koko perheelle.

3600541276451 Sensitive Advanced SK50+ face -aurinkosuojavoide kasvoille 50ml
3600541271616 Sensitive Advanced SK 50+ milk -aurinkosuojaemulsio 200ml

Suosituskuluttajahinta-arvio Sensitive Advanced Face 12,90€ ja Sensitive Advanced Milk 14,30€