Garnier Ambre Solaire Dry Mist -aurinkosuojasarja

Garnierin ensimmäinen korkeakertoiminen aurinkosuojamme, joka antaa kuivan ihon tunteen! Kuivasumute, joka jättää iholle kuivan tunteen. Alkoholiton koostumus, joka tekee ihosta pehmeän ja miellyttävän tuntuisen. Korkea suoja UVA- ja UVB- säteitä vastaan.

Tuotteen nopeasti imeytyvä koostumus ei jätä iholle rasvaista ja tahmeaa tunnetta vaan heti pehmeän ja pitkäkestoisen paljaan ihon tunteen. Tuotteen ohut koostumus luo läpikuultavan hunnun iholle, joten näet levittää sitä kaikkialle. Muuttuu välittömästi läpinäkyväksi levitettäessä.

Parasta Ambre Solaire -aurinkosuojaa patentoidun ja fotostabiilin MexorylTM XL - aurinkofiltterin sisältävän suodatinmekanismin ansiosta. Tuote on vedenkestävä, joten aurinkosuoja säilyy vesileikeissäkin.

Garnier Ambre Solaire Dry Mist –kuivasumutteet aurinkosuojakertoimella ovat saatavilla huhtikuussa 2014. Kolme suojakerrointa: SK10, SK20 ja SK30.

Garnier Ambre Solaire Dry Mist SK 10 –kuivasumute aurinkosuojakertoimella, 200ml, EAN3600541436404, suosituskuluttajahinta-arvio 10,90€. Garnier Ambre Solaire Dry Mist SK 20 –kuivasumute aurinkosuojakertoimella, 200ml, EAN3600541442078, suosituskuluttajahinta-arvio 12,20. Garnier Ambre Solaire Dry Mist SK 30- kuivasumute aurinkosuojakertoimella , 200ml, EAN3600541442160, suosituskuluttajahinta-arvio 13,50 €.

tarja.kuusela@loreal.com;  puh. 09-4526 3292