L'Oréal Paris Color Riche Les Vernis Top Coat -sävyt

L’Oréal Paris Color Riche Top Coats –kynsilakat nostivat manikyyrit uudelle tasolle vuonna 2013 ja nyt kokoelma uudistuu lähes täysin ja valloittaa entistä trendikkäimmillä päällyslakkakuoseilla.

Uudet, vastustamattomat Color Riche Top Coats –sävyt tuovat kynsillesi tekstuuria ja antavat lempilakallesi kerroksen pariisilaista muodikkuutta.

- L’Oréal Paris Color Riche Top Coats Gold Leaf –päällyslakka on kuin kuninkaallisia koruja kynsilläsi. Se korostaa upeimpia kynsilakkasävyjä yltäkylläisillä kullanvärisillä hiutaleilla ja se on kevätkauden muodikkain asuste!

- DISCOLOOK: Upea koostumus sisältää hohtavia partikkeleita, jotka kirkastavat kyntesi ja L’Oréal Paris Color Riche Top Coats Discoball tekee käyttäjästään juhlien säihkyvimmän tähden.

TWEED –PÄÄLLYSLAKAT: Löydä manikyyriisi pariisilainen naisellisuus! Upean Tweed-kankaan tekstuurin kynnelle luovat JackieTweed - ja GraceTweed –päällyslakat ovat saaneet inspiraationsa muodin historian upeimmista naisista, ikoneista Jackie O. ja Grace Kelly. Klassinen Tweed-look ja sen eläväinen pinta ovat ajaton muoti-ilmiö ja L’Oréal Paris Color Riche Top Coats –päällylakat luovat tämän tekstuurin nyt myös kynsille.

L’Oréal Paris Color Riche Top Coats 922 Discoball, EAN30109292
L’Oréal Paris Color Riche Top Coats 920 Gold Leaf, EAN30109315
L’Oréal Paris Color Riche Top Coats 917 JackieTweed EAN30109346
L’Oréal Paris Color Riche Top Coats 919 GraceTweed EAN30109346

L’Oréal Paris Color Riche Top Coats –päällyslakat ovat saatavilla maaliskuussa 2014. Suosituskuluttajahinta-arvio 5,50 €.