L'Oréal Paris Elvital Fibralogy -hiustenhoitosarja

Ei enää hentoja hiuksia, jotka latistuvat herkästi. Uusi Elvital Fibralogy -sarja antaa hiuksille tuuheutta ja runsautta. Filloxane-ainesosaa sisältävät tuotteet laajentvat hiusta sisältä päin. Koostumus levittyy ja Fillozane-ainesosa laajenee hiuskuidun sisällä. Filloxane pysyy hiuskuidun sisällä jopa 10 sampoopesua antaen pitkäkestoisen, vähitellen voimistuvan vaikutuksen.

Thickness Booster - hiusten paksuuden tehostaja

Fibralogy on uuden sukupolven hiustenhoitoa, joka sisältää neljä tuotetta, jotka yhdessä lisäävät ainesta ja rakennetta. Tässä ainutlaatuisessa L’Oréal Paris -tuotteessa on Fibralogy-tuotesarjan korkein pitoisuus Filloxanea. Tuotteen hyödyt eivät lopu tähän - jokaisella käyttökerralla koostumus menee hiuksen sisään ja vaikutus voimistuu vähitellen laajentaen hiuskuitua optimaalisesti. Uusi askel ohuiden hiusten kaunistamisessa.

Rakennetta luova hiusnaamio

Geelimaisella kevyella koostumuksella on ihana tuoksu seka vaaleanpunainen väri. Koostumus on kevyt, mutta sisältää kuivaöljyä,korjaavaa keramidia sekä candelilla-vahaa.

Ainesta luova shampoo

Shampoon mietoon pesupohjaan lisättiin muotoilupolymeeri, tehden koostumuksesta tasaisesti levittyvän ja hiusten pesusta tehokkaan sekä hiuksista helpommin hallittavat. Kaksinkertainen hyöty ohuille ja hennoille hiuksille.

Ainesta luova hoitoaine

Sulautuva koostumus levittyy tasaisesti tyvestä latvoihin ohuille hiuksille suunnitellun ultrakevyen koostumuksen ansiosta. Koostumusta on täydennetty pehmentävällä ainesosalla, joka tekee hiuksista helposti kammattavat, sekä hoitavilla lipidiainesosilla, jotka ravitsevat ja hoitavat helposti vahingoittuvaa hiusta.

L’Oréal Paris Elvital Fibralogy -sampoo 250ml - EAN3600522496274
Suosituskuluttajahinta-arvio 3,15 euroa