L’Oréal Paris Men Expert Pure Power -kasvojenhoitosarja nuorelle iholle epäpuhtauksia vastaan

15-25 -vuotiaiden miesten iholla ilmenee samoja ongelmia kuin nuorilla naisilla: aknea, finnejä ja mustapäitä. Täysin miehille suunniteltu Men Expert Pure Power –kasvojenhoitosarja taistelee näitä epäpuhtauksia vastaan ja sen ainesosat auttavat puhdistamaan ja hoitamaan ihoa.

PURE POWER DAILY CHARCOAL WASH
Puhdistusgeeli epäpuhtauksia vastaan, jonka mustan hiilen puhdistava voima yhdistettynä virkistävään mentoliin puhdistaa ihoa kokonaisvaltaisesti. Puhdistusgeeli taistelee kerralla viittä miehen iholle tyypillistä epäpuhtautta vastaan: finnejä, mustapäitä, rasvoittuvaa ihoa, karheutta ja jälkiä. Tumma geeli muuttuu käytössä täyteläiseksi vaahdoksi. Jokapäiväiseen käyttöön.
L’Oréal Paris Men Expert Pure Power -puhdistusgeeli, 150ml, EAN3600522418511.

PURE POWER SCRUB X2000 BEADS
Kuorintavoide epäpuhtauksia vastaan avaa tukoksia ja sisältää antibakteerista salisyylihappoa, sekä 2000 raetta jokaisella käyttökerralla. Pesee välittömästi iholta rasvaa ja likaa sekä poistaa kuolleita ihosoluja auttaen näin avaamaan tukkiutuneita ihohuokosia. Kuorintavoiteen koostumus on tehokas, mutta tarpeeksi hellävarainen jokapäiväiseen käyttöön. Ei ärsytä eikä kuivata ihoa.
L’Oréal Paris Men Expert Pure Power -kuorintavoide, 150ml, EAN3600522417811.

PURE POWER SPOT FIGHTING MOISTURISER Kosteusvoide sisältää yhdistelmän aktiivisia ainesosia, kuten antíbakteerista salisyylihappoa, talineritystä säätelevää sinkkiä ja kosteuttavaa tehoainetta, ja voiteen koostumus jatkaa taistelua epäpuhtauksia vastaan vielä puhdistuksen jälkeen. Voide auttaa ehkäisemään finnejä, vähentää ylimääräistä talia iholla ja kosteuttaa 24 tuntia. Iho näyttää hyvinvoivalta, tuntuu pehmeältä ja mattapintaiselta ja on hyvin kosteutettu.
L’Oréal Paris Men Expert Pure Power -kosteusvoide, 50ml, EAN3600522419037.

L’Oréal Paris Men Expert Pure Power –tuotesarja on saatavilla syyskuussa 2013, suosituskuluttajahinta-arvio 8,50€.