L'Oréal Paris Sublime Sun -aurinkosuojasarja ja Sublime Bronze -itseruskettavat

UUDISTETTU L'ORÈAL PARIS SUBLME SUN -AURINKOSUOJASARJA

L’Oréal Paris SUBLIME SUN IDEAL TAN MILK BODY AND FACE

Uudet vartalolle ja kasvoille tarkoitetut aurinkovoiteet sisältävät Mexoryl® SX/Xl -filtterit ja antioksidantteja suojaamaan ihoa palamiselta ja auringon aiheuttamalta ennenaikaiselta ikääntymiseltä. Koostumus sisältää argaaniöljyä, joka auttaa ravitsemaan ihoa tehokkaasti ja estämään kuivumista. Sisältää SkinElixir™-yhdistelmän, joka auttaa stimuloimaan melaniinintuotantoa, jotta saisit hehkuvan, pitkäkestoisen rusketuksen.

L’Oréal Paris Sublime Sun Ideal Tan, heleyttävä aurinkovoide, 200ml, SK 20, suosituskuluttajahinta-arvio 14,50€ EAN3600522376545
L’Oréal Paris Sublime Sun Ideal Tan, heleyttävä aurinkovoide, 200ml, 14,50€ EAN3600522376583
L’Oréal Paris Sublime Sun Ideal Tan, heleyttävä aurinkovoide, 200ml, 14,90€ EAN3600522376620
L’Oréal Paris Sublime Sun Ideal Tan, aurinkosuojavoide kasvoille, 75ml, SK30, 12,90€ EAN3600522377023

L’Oréal Paris SUBLIME SUN IDEAL TAN DRY OIL

Miellyttävä öljy, joka suojaa auringolta eikä jätä ihoa rasvaisen tuntuiseksi. Sisältää Mexoryl® XL-filtterin.
Öljy suojaa ihoa palamiselta ja auringon aiheuttamalta ennenaikaiselta vanhenemiselta

L’Oréal Paris Sublime Sun Ideal Tan -aurinkosuojaöljy, 150ml, SK20, 14,50€ EAN3600522376941
L’Oréal Paris Sublime Sun Ideal Tan -aurinkosuojaöljy, 150ml, SK15, 14,10€ EAN3600522376903

L’Oréal Paris SUBLIME SUN AFTER SUN RICH CALMING MILK

Sublime Sun After Sun kevyt emulsio kosteuttaa ihoa auringonoton jälkeen, imeytyy nopeasti eikä tahmaa. ACTIVE-CELL® -ainesosa auttaa stimuloimaan ihon luonnollista suojamekanismia ja uusiutumista. Ruskettunut iho rauhoittuu, siitä tulee kaunis ja silkinpehmeä.

L’Oréal Paris Sublime Sun After Sun -emulsio, 200ml, 11,30€ EAN 3600522377061

UUDISTUNEET SUBLIME BRONZE - ITSERUSKETTAVAT

SUBLIME BRONZE DRY SPRAY

Sitrustuoksuisella kuivasumutteella saat luonnollisen kaltaisen kauniin värin ilman itseruskettaville tuotteille ominaista hajua. Laajakulmainen sumute antaa tasaisen levityksen, tuotetta ei tarvitse levittää käsin. Levitys on tasainen, iho ei tunnu märältä ja tulos on luonnolllisen näköinen. Suihkuta iholle noin 40 cm etäisyydeltä. Rusketus syvenee vähitellen. Sublime Bronze -kuivasuihke on saatavana myös kasvoille ja nyt uutena tummenmpana sävynä vartalolle.

L’Oréal Paris Sublime Bronze Express Pro, itseruskettava kuivasumute vartalolle, 150ml, suosituskuluttajahinta-arvio 14,90€ EAN 3600520888293
Uutuus: L’Oréal Paris Sublime Bronze Express Pro, itseruskettava kuivasumute kasvoille, 75ml, 15,90€ EAN3600521850589
L’Oréal Paris Sublime Bronze Express Pro Intense Deep Tan, itseruskettava kuivasumute vartalolle, 150ml, 15,90€ EAN 3600522416708

SUBLIME BRONZE MOUSSE

Upea taianomainen päivetys hetkessä. Ylellinen kullanhehkuinen värillinen vaahto sisältää kullanvärisiä partikkeleita. Vaahto sulautuu ihon pintaan ja antaa pitkäkestoisen kultaisen hehkun. Koostumus tuoksuu raikkaalta ja kuivuu nopeasti.
L’Oréal Paris Sublime Bronze Golden Mousse, itseruskettava vaahto, 150ml, 15,90€ EAN3600522104469

SUBLIME BRONZE LOTION KASVOILLE JA VARTALOLLE

Aktiivinen itseruskettava ainesosa jäljittelee ihon omaa melaniinin väriä. Sisältää kuorivasta ominaisuudestaan tunnettua hedelmähappojohdannaista, mikä auttaa antamaan tasaisen päivetyksen. Iho on heleä ja kosteutettu 12 tunnin ajan.* Tuote imeytyy nopeasti eikä tahmaa tai jätä rasvaista tunnetta iholle. Käytä voidetta 2-3 kertaa viikossa. *Instrumentaalinen testi

L’Oréal Paris Sublime Bronze kasvoille ja vartalolle, 150ml, 14,10€ EAN 5703147058280

SUBLIME BRONZE GEL

Aktiivinen itseruskettava ainesosa jäljittelee ihon omaa melaniinin väriä, joka syntyy auringon vaikutuksesta, mikä auttaa antamaan luonnollisen näköisen ja tasaisen päivetyksen. "Soft touch" -koostumuksella on silottava vaikutus, mikä tekee ihosta fantastisen pehmeän. Käytä 2-3 kertaa viikossa.

L’Oréal Paris Sublime Bronze -itseruskettava geeli, 150ml, 15,90€ EAN 3600520160610

Saatavilla toukokuussa 2013