Maybelline uutinen ja syksyn uutuus maskarat

MAYBELLINE NEW YORK SPONSOROI IMG:N NEW YORKISSA JÄRJESTÄMÄÄ MERCEDES-BENZ FASHION WEEK -TAPAHTUMAA New York, 17. heinäkuuta 2009 – Johtava kosmetiikkamerkki Maybelline New York ja urheilu-, viihde- ja mediayritys IMG ilmoittivat tänään, että Maybelline New York toimii IMG Fashionin järjestämän Mercedes-Benz Fashion Week -tapahtuman virallisena kosmetiikkasponsorina New Yorkin Bryant Parkissa. Kaksivuotinen sopimus, joka alkaa tulevista kevätkokoelmien näytöksistä syyskuussa 2009, jatkuu tapahtuman siirtyessä Lincoln Centeriin syyskuussa 2010.

Maybelline New York -kosmetiikkaa myydään yli 128 maassa. Tuotesarjaan kuuluu yli 200 tuotetta, joissa yhdistyvät edistynyt teknologia ja trendien tuntemus. Maybelline New York tarjoaa houkuttelevaa ja kohtuuhintaista kosmetiikkaa ajan hengessä. Lisätietoja osoitteesta www.maybelline.fi. Mercedes-Benz Fashion Week -muotinäytöksissä suunnittelijat saavat mahdollisuuden esitellä kokoelmiaan tuhansille muotialan toimijoille kaikkialta maailmasta. Näytöksiin kutsutaan ostajia, vähittäismyyjiä, julkisuuden henkilöitä, VIP-henkilöitä ja paikallisen, kansallisen ja kansainvälisen lehdistön edustajia. Näitä ylellisiä, vain kutsuvieraille tarkoitettuja tilaisuuksia järjestetään kaksi kertaa vuodessa New Yorkissa ja Berliinissä ja kerran vuodessa Miamissa.