Shearling Darling - essie-kynsilakkakokoelma talvi 2014

Upeita untsikoita. Hulppeita huiveja. Luksuslapasia. Talvi on tullut – ja sen myötä ylellinen valikoima kauden kivoimpia tykötarpeita. Tämä talvi tarjoaa jokaiselle jotakin; tyylikirjo yltää hillityn neutraalista kuumottavan seksikkääseen. Pääroolissa ovat toki värit, mutta eivät nerokkaat koostumuksetkaan aivan statisteja ole, vaan tuovat väripalettiin kiehtovaa vaihtelua.

Timanttipölyn hohde, hehkuva helmiäinen ja murskattujen jalokivien kimallus antavat uuden essie-kokoelman jokaisen sävylle aisteja viettelevän viime silauksen.

“Vastakohdat viehättävät”, sanoo essien perustaja ja luova johtaja Essie Weingarten.“Talven 2013 - 2014 suhteen minulla oli vahva usko sekä täyteläisiin pastelleihin että intensiivisiin tummiin sävyihin”, hän kuvailee. “Talvimallistot ovat tulvillaan kauniita, raikkaanvärisiä ulkovaatteita, jotka tasapainottavat täydellisesti mystisen tummia sävyjä.” Värikirjon ohella uusi lakkakokoelma hurmaa efekteillä, joita ovat innoittaneet tuoreimmat trendit.

Tässä parka perfect -maailmassa jokaisella pilvellä tulee olla sable collar. Sinusta vastaavasti tulee shearling darling ja kaikkien kullanmuru, kunhan valitset kauden lookin: a warm and toasty turtleneck. Ovelaa, eikö vain? Ja kunhan mind your mittens, tyylisi on taatusti toggle to the top

Shearling darling  —ylellinen mustanpunainen

mind your mittens —timanttinen tumma turkoosi

parka perfect —hienostuneesti hohtava kašmirharmaa