Uudet Garnier Skin Naturals –puhdistustuotteet

Micellar –puhdistusvedet ovat tulleet jäädäkseen! Puhdistusvesi  on helppo tapa puhdistaa iho sekä poistaa meikki. Micellar –puhdistusveden koostumus kerää likaa iholta kuin magneetti, eikä ihoa tarvitse hangata. Vesipohjainen koostumus sisältää misellejä, jotka puhdistavat ihoa ilman huuhtelua.  Sopii kaikille ihotyypeille, myös herkälle iholle.
Garnier Skin Naturals Micellar-puhdistusvesi, 400ml, EAN3600541358508. Suosituskuluttajahinta-arvio 7,90 €.

Garnier Skinnaturals –puhdistustuotesarjat normaalille ja sekaiholle sekä normaalille ja kuivalle iholle puhdistavat kasvojen ihon ja poistavat meikin. Antioksidanttista moringauutetta sekä lootuksenkukkauutetta sisältävät normaalin ihon tuotteet ja moringauutetta ja lootuksenkukkauutetta sisältävät kuivan ihon puhdistustuotteet poistavat helposti meikin sekä epäpuhtaudet, joita kerääntyy iholle päivän aikana. Iho tuntuu raikkaalta ja pehmeältä, ilman rasvaista tunnetta.

Garnier Skin Naturals kasvovesi normaalille ja sekaiholle, 200ml, EAN3600541358706
Garnier Skin Naturals puhdistusemulsio normaalille ja sekaiholle, 200ml, EAN3600541361454
Garnier Skin Naturals kasvovesi normaalille ja kuivalle iholle, 200ml, EAN3600541358713
Garnier Skin Naturals puhdistusemulsio normaalille ja kuivalle iholle, 200ml, EAN3600541361461
Suosituskuluttajahinta-arvio 4,60 €.

Garnier Skin Naturals –puhdistusliinat
Uudet, koostumukseltaan paksut ja kohokuvioidut puhdistusliinat normaalille ja sekaiholle sekä normaalille ja kuivalle iholle sisältävät kukin kaksi annosta puhdistusemulsiota. Liinat poistavat jopa vedenkestävänkin meikin ja epäpuhtaudet kasvojen iholta, ilman hankaamista.
Garnier Skin Naturals puhdistusliinat normaalille ja sekaiholle, 25 kpl, EAN3600541410206
Garnier Skin Naturals puhdistusliinat normaalille ja kuivalle iholle, 25 kpl, EAN3600541416055
Suosituskuluttajahinta-arvio 3,95 €.

Garnier Skin Naturals -puhdistusgeeli normaalille ja sekaiholle Viinirypäleuutetta ja puhdistavia ainesosia sisältävä puhdistusgeeli puhdistaa ihon ja poistaa tehokkaasti epäpuhtaudet ja meikin. Ihosta tulee upean puhdas ja raikas. Soveltuu erityisesti normaalille ja sekaiholle.
Garnier Skin Naturals puhdistusgeeli rasvoittuvalle ja sekaiholle, 150ml, EAN3600541365209.
Suosituskuluttajahinta-arvio 4,60 €.

Garnier Skin Naturals 2in1 Express –silmämeikinpoistoaine

Garnier 2in1 -silmämeikinpoistoaineella on kaksitehoinen vaikutus: 1. Poistaa vedenkestävänkin meikin nopeasti ja tehokkaasti.
2. Antaa tuuheammilta vaikuttavat ripset 4 viikossa. Arginiinia sisältävä koostumus hoitaa antaen pehmeiltä, kiiltäviltä, paksummilta ja tuuheammilta vaikuttavat ripset.
Garnier Skinnaturals 2in1 silmämeikinpoistoaine, 125ml, EAN3600541361263 Suosituskuluttajahinta-arvio 3,90 €.

UUDET PUHDISTUSTUOTTEET OVAT SAATAVILLA HUHTIKUUSSA 2014.