Tutkimus osoittaa selluliittivoiteiden tehoavan

Report this content

Lehdistötiedote 2.9.2004 Tutkimus osoittaa selluliittivoiteiden tehoavan Ranskan kansallisen kuluttajainstituutin* (INC) julkaiseman "60 millions de consommateurs" -lehden mukaan selluliittivoiteet toimivat vihdoinkin. Lehti esittää toukokuun numerossa teettämänsä selluliittituotteiden testin tulokset. INC:n tutkimuskeskuksessa testattiin 10 selluliittivoidetta, joita myydään päivittäistavarakaupoissa, apteekeissa sekä postimyynnin kautta. Tutkimustulokset osoittavat selvästi selluliittivoiteiden tehon. Kaksi testatuista tuotteista oli ylitse muiden: L'Oréal Paris Perfect Slim - selluliittigeeli sai jaetun parhaan tuloksen, 17/20, yhdessä Elancyl Chrono-Actif:in kanssa. Ensimmäistä kertaa kaksi tuotetta kymmenestä sai hoikentavasta ominaisuudestaan erinomaisen arvosanan . Perfect Slim -selluliittigeelin kahden viikon käyttö osoitti mittauksessa selkeän eron hoidetun ja ei-hoidetun reiden välillä. Hoidetun reiden ympärysmitta reiden keskeltä ja yläosasta oli pienentynyt huomattavasti. Perfect Slim -selluliittigeelin argumentti "tuloksia kahden viikon jälkeen" on siis testauksessa osoitettu oikeaksi. Tuote sai arvosanan "erinomainen" hoikentavasta vaikutuksestaan sekä korkeasta sietokyvystä. Tämän lisäksi lisäksi Perfect Slim sai arvosanan "hyvä" kosmeettisista ominaisuuksistaan. Tuote oli testausryhmän käyttäjien mielestä helppokäyttöinen. Testitulosten asiantuntija ja valvoja totesivat myös ihon kiinteytyneen tuotteen testaajilla. L'Oréal Paris Perfect Slim on mukana "60 millions de consommateurs" - kuluttajalehden tehokkaimman selluliittituotteen valinnassa. *Ranskan kansallinen kuluttajainstituutti (Institut national de la consommation - INC) on julkinen liikelaitos, joka on kuluttaja-asioista vastaavan ministeriön alainen. INC:n johtokunta muodostuu lähinnä kuluttajajärjestöjen edustajista. INC:n tehtäviin kuuluvat vertailevat testit, kuluttajatutkimukset, kuluttajajärjestöjen tukeminen sekä kuluttajien informaatio- ja dokumentaatiokeskuksena toimiminen. INC saa rahoituksensa valtiolta sekä myymällä julkaisujaan ja palveluitaan. Se julkaisee kaikille kuluttajille tarkoitettua lehteä "60 Millions de Consommateurs" kerran kuukaudessa ja ammattilaislehteä "INC- Hebdo" viikottain. Lehdissä ei ole kaupallista mainontaa. (Lähde: http://www.kuluttajavirasto.fi ) INC-tutkimuskeskus ostaa testattavat tuotteet nimettömänä. Suoritetut tutkimukset vastaavat tarkkoihin vaatimuksiin ja nojaavat kattaviin ohjeisiin. Tutkimustulokset ovat erittäin luotettavia. ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/09/02/20040902BIT00150/wkr0001.pdf