Club for Five ja Tapiola yhteistyöhön

12.3.2012

Suomen menestyneimpiin lauluyhtyeisiin kuuluva Club For Five ja Tapiola-ryhmä ovat solmineet yhteistyösopimuksen. Suomen oloissa harvinaislaatuinen sopimus tarkoittaa sitä, että Tapiola ja Club For Five tulevat tekemään tiivistä ja pitkäjänteistä yhteistyötä puolin ja toisin.

”Olemme iloisia saadessamme Tapiolan kaltaisen yrityksen yhteistyökumppaniksemme. Me Club For Fivessa olemme aina pyrkineet huippusuorituksiin sekä vahvojen tunteiden välittämiseen. Siksi meille on tärkeää, että yhteistyökumppanimme edustaa samankaltaisia arvoja”, kertoo Club For Five.

”Yhteistyösopimuksen tavoitteena on vahvistaa Tapiolan brändiä, tunnettuutta ja asiakassuhteita”, Tapiola-ryhmän viestintäjohtaja Jyrki Antikainen sanoo.

Club for Five tulee esiintymään mm. Tapiolan asiakastilaisuuksissa. Yhteistyön aikana Tapiola järjestää asiakkailleen yhtyeen yksityiskeikan, jonne onnekkaimmat asiakkaat pääsevät mukaan arvonnan kautta. Lisäksi Club for Five sovittaa ja äänittää Tapiolalle uuden version Tapiolan klassikko-tv-mainoksesta ”Yksi ja kaksi – Tapiolaksi”. Mainos on vuodelta 1983. Videon ja kappaleen alustava valmistumisaika on huhtikuu.

Markkinointipäällikkö Kirsi Juustin mukaan yhteistyön avulla Tapiola saa uudenlaista paikallista näkyvyyttä. ” Tapiola on näkyvästi esillä Club For Fiven keikoilla, keikkamateriaaleissa ja netissä.”

”Club for Five on myös lupautunut esiintymään Tapiolan medioissa ns. julkkiskasvoina. Lisäksi yhtye on mukana Omatalous-verkkolehden lanseerauksessa huhtikuussa, mikä tuo mukanaan uudenlaista huomioarvoa”, Jyrki Antikainen sanoo.

Viisijäsenisen Club For Fiven ensimmäisen levy ilmestyi 2004. Sittemmin yhtye on julkaissut viisi studiolevyä ja yhden livelevyn. Viimeisin albumi on vuonna 2011 julkaistu Ihmiset, joka on myynyt kultaa eli reilusti yli 10 000 kappaletta.

Club For Five on juuri aloittanut mittavan konserttisalikiertueen, joka kestää maaliskuun ajan.

www.clubforfive.fi

www.tapiola.fi