Kiinteistö-Tapiolalle Laatukeskuksen arvostettu Recognised for Excellence -tunnustus

9.11.2012

Kiinteistö-Tapiola Oy on saanut Laatukeskuksen neljän tähden Recognised for Excellence -tunnustuksen. Excellence Finland -finaalin arvioijat totesivat perusteluissaan, että Kiinteistö-Tapiolan aktiivinen ja osallistuva toimintakulttuuri luo edellytykset toimia vastuullisesti kiinteistövarainhoitajana. Tunnustus luovutettiin 8.11.2012 Helsingin Kalastajatorpalla pidetyssä juhlagaalassa.

Kiinteistö-Tapiola sai laatupalkintokilpailun arvioijilta kiitosta myös siitä, että kiinteistövarainhoitoon liittyvä kokonaisvastuu ja laadun hallinta ulottuvat toimintoina laajasti oman organisaation ulkopuolelle. Kumppanuuksien johtamismalli ja harmaan talouden estämismalli ovat erinomaisia esimerkkejä Kiinteistö-Tapiolan tavasta toimia.

”Nyt saatu tunnustus osoittaa, että suuntamme on ollut oikea ja että toimintakulttuuriimme olennaisesti kuuluva jatkuva parantaminen on tuonut myös erinomaisia käytännön tuloksia. Tämä tunnustus on yksi etappi kehittämisen tiellä kohti entistä parempaa palvelua asiakkaillemme. Tunnustus velvoittaa meitä yhä aktiivisemmin panostamaan asiakkaiden ja oman henkilöstön tyytyväisyyden parantamiseen”, sanoo Kiinteistö-Tapiolan toimitusjohtaja Vesa Immonen ylpeänä.

Kansainvälisesti tunnettu palkinto

Excellence Finland -finaalin järjestää Laatukeskus. Finaalissa osallistujaorganisaatioon tehdään toiminnan ja tulosten ulkoinen arviointi ja pisteytys. Kilpailuun voivat osallistua kaikki huipulle tähtäävät organisaatiot, organisaatioyksiköt ja verkostot toimialasta ja organisaation koosta riippumatta. Parhaat organisaatiot saavat Excellence Finland -palkinnon, ja kaikki määrätyn pisterajan ylittäneet organisaatiot europpalaisen Recognised for Excellence -tunnustuksen.

”Tunnustus on meille todella tärkeä saavutus. Kiinteistövarainhoito on yhä enemmän kansainvälistä toimintaa, ja Recognised for Excellence -tunnustus on maailmalla arvostettu palkinto”, Immonen sanoo.

Kiinteistö-Tapiola on Tapiola-ryhmän omistama kiinteistösijoitus- ja kiinteistöjohtamispalveluyritys, jossa työskentelee 42 kiinteistöliiketoiminnan ammattilaista. Tapiola ja Lähivakuutus ilmoittivat helmikuussa yhdistymisestään, ja kesäkuussa uuden yhtiöryhmän markkinointinimi muuttui LähiTapiolaksi. Virallisesti fuusio tulee voimaan 1.1.2013. Kiinteistö-Tapiolan nimi muuttuu 1.1.2013 LähiTapiola Kiinteistövarainhoito Oy:ksi.

Vesa Immonen
toimitusjohtaja, Kiinteistö-Tapiola Oy