LähiTapiolalta uusi vuokra-asuntoihin sijoittava rahasto

5.3.2013

LähiTapiola Kiinteistövarainhoito Oy on perustanut toisen kiinteistöpääomarahaston, joka keskittyy yksinomaan asuntoihin. LähiTapiola Asuntorahasto Prime Ky -rahastolla LähiTapiola-ryhmä tarjoaa vaivattoman asuntosijoitusmahdollisuuden asiakkailleen. Asuntorahasto Primen tavoitekoko on yli 150 miljoonaa euroa ja rahastoon voidaan hankkia yli 500 vuokra-asuntoa.

Asuntorahasto Primelle hankittiin 28.2.2013 ensimmäiset 71 asuntoa Espoosta kauppakeskus Iso Omenan läheisyydestä. Erittäin korkeatasoiset asunnot rakentaa Westpro cc Oy ja ne valmistuvat loppuvuodesta 2014.

”Haluamme tarjota vuokralaisillemme korkeatasoisia ja laadukkaita asuntoja toimivien julkisten liikenneyhteyksien varrelta. Asuntojen sijainti tulevan metroaseman vieressä on ideaalinen vuokralaisille”, sanoo LähiTapiola Kiinteistövarainhoito Oy:n kiinteistörahastojohtaja Kim Särs.

”Edellinen asuntoihin sijoittanut rahasto, Tapiola Asuntosijoitus, on ollut erinomainen sijoittajillemme ja tuomme strategiamme mukaisesti jatkuvasti uusia rahastotuotteita markkinoille”, Särs jatkaa.

Kim Särs
kiinteistörahastojohtaja
LähiTapiola Kiinteistövarainhoito Oy
puh 040-5019981

LähiTapiola Kiinteistövarainhoito Oy on täysin LähiTapiola-ryhmän omistama kiinteistövarainhoitopalveluja tuottava yritys. Yhtiön hallinnoiman kiinteistökannan arvo vuoden 2012 lopussa on noin 2,9 miljardia euroa. LähiTapiola Kiinteistövarainhoito Oy:n hallinnoima kiinteistökanta sisältää toimisto-, liike-, logistiikka-, hotelli- ja asuinkiinteistöjä. Vuokrattava pinta-ala on yhteensä noin 1,2 miljoonaa m², tästä suurimman osan muodostavat toimisto- ja liikekiinteistöt.