LähiTapiolan 25 000 euron autoraha-arvonnan voitto Arja Tiinaselle Kalajoelle

TIEDOTE
3.10.2012

Kalajokinen Arja Tiinanen on voittanut LähiTapiolan järjestämän arvonnan, jonka palkintona on 25 000 euron autoraha. Arvonnassa olivat automaattisesti mukana kaikki Lähivakuutuksen ja Tapiolan asiakkaat, joilla oli elokuun loppuun mennessä voimassa oleva liikenne- tai kaskovakuutuksen Bonusturva. Autoraha-arvonnan kampanja alkoi 1.6.2012 ja päättyi 31.8.2012.

LähiTapiola järjesti onnittelukahvit Kalajoen-toimistolla maanantaina 1.10.2012. Paikalla oli LähiTapiola Pohjois-Pohjanmaan toimitusjohtaja Veli Rajakangas, ja palkintoshekin luovutti LähiTapiolan aluejohtaja Pekka Stolp. Paikalla oli myös Arjan valitseman auton esittelymalli Ylivieskan Wetteriltä.

Asiakas sai itse valita auton

Kilpailun sääntöjen mukaisesti voittaja on saanut itse valita automerkin ja -mallin, ja palkintoraha maksetaan tämän valitun auton ostamiseen.

”Tässä kampanjassa toteutui konkreettisesti LähiTapiolan mainoslause ”asiakas päättää”. Arja Tiinanen sai rauhassa miettiä autohankinnan omien tarpeidensa ja mieltymystensä pohjalta, kun auton merkkiä ja mallia ei ollut etukäteen määrätty. Sama periaate pätee kaikkiin palveluihimme”, aluejohtaja Pekka Stolp sanoo.

Autoraha-arvonta oli LähiTapiolalle merkittävä kampanja jo palkinnon kokoluokan vuoksi. Kampanja oli tärkeä myös siksi, että se liittyi autovakuutusten Bonusturvaan, joka on Lähivakuutuksen ja Tapiolan ensimmäinen yhteinen asiakasetu. Lähivakuutus ja Tapiola ilmoittivat helmikuussa fuusiostaan, ja jo kesäkuussa yhtiöt pystyivät tarjoamaan asiakkailleen yhteisen tuotteen. Etu on alalla ainutlaatuinen.

Bonusturva tuli liikennevakuutuksiin ja laajoihin kaskoihin kesäkuussa

Bonusturva tuli Lähivakuutuksen ja Tapiolan henkilöasiakkaiden liikennevakuutuksiin kesäkuun alussa. Turvan saaminen ei edellytä asiakkailta toimenpiteitä, vaan Bonusturva sisältyy automaattisesti ja ilman lisämaksua niihin Tapiolan ja Lähivakuutuksen liikennevakuutuksiin, joissa täysi 70 prosentin bonus on ollut vähintään kolme vuotta.

Bonusturva on myös yhtiöiden laajimmissa kaskovakuutuksissa, Tapiolan Loistokaskossa ja Laajassa kaskossa sekä Lähivakuutuksen laajimmassa kaskovakuutuksessa.

"Bonusturvalla halutaan palkita huolellisia ja täysillä bonuksilla pitkään ajaneita kuljettajia. Jos kaikesta huolimatta liikenteessä sattuisikin vahinko, bonukset eivät automaattisesti laske. Kasko- ja liikennevakuutuksen Bonusturvasta asiakkaalle vahinkotilanteessa syntyvä etu nousee helposti useisiin satoihin euroihin," Pekka Stolp sanoo.

Kerran vahinkoon käytetty Bonusturva on kerrytettävä uudelleen kolmen vuoden vahingottomalla ajolla. Liikennevakuutuksen Bonusturvan saavat heti myös uudet asiakkaat, kun heillä on riittävästi vahingottomia vuosia edellisessä vakuutusyhtiössään. Auton vaihdon yhteydessä Bonusturva siirtyy uuteen autoon, kun vakuutus jatkuu LähiTapiolassa.

Yhteystiedot:

Pekka Stolp