Lähivakuutus ja Tapiola palkitsevat asiakkaitaan huolellisesta ajotavasta

15.5.2012

Lähivakuutus ja Tapiola sisällyttävät kesäkuun alussa henkilöasiakkaiden liikennevakuutuksiin Bonusturvan, joka suojaa bonusmenetykseltä liikennevahingon sattuessa. Bonusturvan saavat kuljettajat, jotka ovat ajaneet 70 prosentin bonuksilla kolme vuotta ilman vahinkoja. Bonusturva on uuden Lähivakuutus–Tapiola-finanssiryhmän ensimmäinen yhteinen asiakasetu.

Etu koskee henkilöasiakkaiden yksityiskäyttöisiä autoja. Turvan saaminen ei edellytä asiakkailta toimenpiteitä, vaan Bonusturva sisältyy automaattisesti ja ilman lisämaksua niihin Tapiolan ja Lähivakuutuksen liikennevakuutuksiin, joissa täysi 70 prosentin bonus on ollut vähintään kolme vuotta.

Tapiolan Loistokaskossa ja Laajassa kaskossa Bonusturva tuli voimaan viime vuonna. Lähivakuutuksen laajimpaan kaskovakuutukseen Bonusturva sisällytetään 1.6.2012 alkaen.

"Suomessa on paljon ajotaitonsa osoittaneita, täysillä bonuksilla jo pitkään ajaneita kuljettajia. Haluamme palkita näitä kuljettajia Bonusturvalla, jos kaikesta huolimatta liikenteessä sattuisikin vahinko. Kasko- ja liikennevakuutuksen Bonusturvasta asiakkaalle vahinkotilanteessa syntyvä etu nousee helposti useisiin satoihin euroihin," kehityspäällikkö Jani Nevanperä Tapiola-ryhmästä ja tuotepäällikkö Niina Viitanen Lähivakuutuksesta kertovat.

Liikennevakuutuksen Bonusturvasta pääsevät hyötymään heti myös Tapiolaan tai Lähivakuutukseen tulevat uudet asiakkaat, kunhan heillä on riittävästi vahingottomia vuosia takana edellisessä vakuutusyhtiössään.

Kerran vahinkoon käytetty Bonusturva on kerrytettävä uudelleen huolellisella ajotavalla. Auton vaihdon yhteydessä Bonusturva siirtyy uuteen autoon, kun vakuutus jatkuu Tapiolassa tai Lähivakuutuksessa.

Tapiolan asiakkaat voivat tarkistaa Bonusturvan voimassaolon vakuutustiedoistaan Tapiolan verkkopalvelussa kesäkuun alusta alkaen. Verkkopalveluun kirjaudutaan pankin verkkotunnuksilla osoitteessa www.tapiola.fi. Lähivakuutuksen asiakkaat saavat lisätietoa Bonusturvasta omasta Lähivakuutuksestaan. Yhteystiedot voi tarkistaa osoitteesta www.lahivakuutus.fi.

Niina Viitanen
tuotepäällikkö