Tapiola aloittaa yhteistyön Finnair Plus –ohjelman kanssa

Tapiola-ryhmään kuuluva Tapiola Varainhoito Oy aloittaa yhteistyön lentoyhtiö Finnairin kanssa ja tarjoaa asiakkaille mahdollisuuden käyttää Finnair Plus -pisteitä Tapiolan sijoitusrahasto-osuuksien hankkimiseen. Tapiola Varainhoidon uudet asiakkaat saavat mahdollisuuden myös ansaita Finnair Plus -pisteitä uuden rahastoasiakkuuden avaamisesta Tapiolan säästö- ja sijoitustuotteiden verkkokaupassa. Lisäksi Tapiola Varainhoito tarjoaa etuja nykyisille rahastosäästäjille, kun he valitsevat sähköisen rahastoraportoinnin.

Tapiola Varainhoidon uusi rahastoasiakas ansaitsee 3000 Finnair Plus –pistettä, kun hän tekee 500 euron suuruisen kertamerkinnän tai ryhtyy kuukausisäästäjäksi (vähintään 30 euroa/kk) johonkin Tapiolan sijoitusrahastoon. Tämän edun asiakas saa tekemällä rahastomerkinnän Tapiolan säästö- ja sijoitustuotteiden verkkokaupassa ja ilmoittamalla samalla Finnair Plus –kanta-asiakasnumeronsa.

Tapiolan nykyiset rahastoasiakkaat puolestaan voivat ansaita 500 Finnair Plus –pistettä luopumalla rahastojen paperisesta vuosiraportoinnista ja siirtymällä käyttämään verkossa olevaa sähköistä raportointia. Paperisesta vuosiraportista voi luopua ilmoittamalla siitä viestillä Tapiolan verkkopalvelussa ja antamalla Finnair Plus –kanta-asiakasnumeronsa.

Finnairin asiakkaat voivat ostaa pisteitään vastaan Finnair Plus -verkkokaupasta palkintosetelin, joka oikeuttaa rahastomerkintään. Palkintoseteliä vastaan asiakas voi tehdä rahastomerkinnän Tapiolan toimistolla. Etu koskee sekä uusia että nykyisiä Tapiola Varainhoidon rahastoasiakkaita.

Yhteistyöllä ei ole vaikutusta Tapiolan palkittuun Omaetu-ohjelmaan. Näin ollen rahastosäästäminen Tapiolan sijoitusrahastoihin kerryttää jatkossakin Omaetua.

Yhteistyötä on tarkoitus laajentaa myöhemmin

”Olemme iloisia saadessamme Finnairin yhteistyökumppaniksemme. Finnair on Tapiolan tavoin kotimainen, asiakkaidensa arvostama yhtiö. Finnair on palkittu parhaana pohjoismaisena lentoyhtiönä. Tapiola Varainhoidon rahastot ovat puolestaan saaneet lukuisia tunnustuksia puolueettomissa rahastovertailuissa. Sekä Tapiolassa että Finnairilla toiminnan vastuullisuus on tärkeää. Esimerkiksi liiketoiminnan ympäristöystävällisyyttä on kehitetty molemmissa yhtiöissä systemaattisesti”, sanoo palvelujohtaja Outi Vänni Tapiola Varainhoidosta.

"Haluamme Plus-pisteiden keräämisen ja käyttämisen olevan mahdollisimman monipuolista. Partnerivalikoima laajenee jatkuvasti erityisesti kotimaisilla markkinoilla tarjoten asiakkaillemme etuja monilta eri aloilta", kertoo Mikko Tuomainen, Head of Internet Sales & Loyalty Finnairilta.

Tapiola ja Finnair aloittavat yhteistyön ensiksi Tapiola Varainhoidon rahastojen osalta. ”Tarkoituksena on laajentaa Finnairin pisteyhteistyötä myös joihinkin muihin Tapiolan tuotteisiin ja palveluihin”, Vänni kertoo.

Tapiolan edut Finnairin Plus-asiakkaille: www.tapiola.fi/finnairplus

Palvelujohtaja