• LähiTapiola/

Tapiola Pankin Arjen katsaus 2/11 ja Suomen talouden ennuste julkistetaan torstaina 15.9.2011 klo 9.00

KUTSU
7.9.2011

Tapiola Pankin Arjen katsaus ja Suomen talouden ennuste julkistetaan torstaina 15.9. kello 9.00. Arjen katsauksen taustaksi on jälleen tehty kyselytutkimus, jossa kartoitettiin suomalaisten uskoa oman taloutensa kehitykseen ja suhdetta vaurastumiseen. Tutkimus peilaa suomalaisten tämän hetken taloustuntoja.

Tapiola Pankin varatoimitusjohtaja Marja Pajulahti (toimitusjohtaja 1.10. alkaen) esittelee Arjen katsauksen tulokset ja talousennusteen. Kiinteistö-Tapiolan toimitusjohtaja Vesa Immonen esittelee ajankohtaisen asuntomarkkinakatsauksen.

Tapiola Varainhoidon pääekonomisti, apulaisjohtaja Jari Järvinen on paikalla vastaamassa talousennustetta ja suhdanteita koskeviin kysymyksiin. Tilaisuuden avaa Tapiola-ryhmän yksityisasiakasliiketoiminnasta ja sijoittajapalvelujen koordinoinnista vastaavaksi yhtiöryhmän johtajaksi nimitetty Harri Lauslahti.

Tiedotustilaisuus Scandic Simonkentässä

Arjen katsauksen tiedotustilaisuus pidetään kello 9.00-10.30 Scandic Simonkentän 8. kerroksen Pavilion-kabinetissa osoitteessa Simonkatu 9. Tarjolla on brunssi.

Ilmoitathan tulostasi tiistaihin 13.9. mennessä osoitteeseen tiina.riippa@tapiola.fi tai puhelimitse 040 481 1165.

TERVETULOA!

Tapiola-ryhmän tiedotuspalvelut