Tapiola-ryhmä ja Aditro Oy yhteistyöhön palkkapalveluiden tuottamisessa

LEHDISTÖTIEDOTE 12.6.2012

Tapiola-ryhmä on solminut Aditron kanssa nelivuotisen sopimuksen palkkapalveluiden tuottamisesta. Osana sopimusta Tapiola-ryhmän palkanlaskennasta siirtyi henkilöitä Aditron palvelukseen vanhoina työntekijöinä 1.6.2012 alkaen.

Palkkahallinnon nykyaikaistamisella Tapiola-ryhmän ja Aditron tavoitteena on luoda sujuva ja laadukas palvelukokonaisuus. Palkkapalveluiden ulkoistamiseen ja kumppanivalintaan oli useita perusteita: ”Halusimme varmistaa jatkossakin laadukkaan palkkapalvelun ja siksi valitsimme luotettavan kumppanin, joka tuo joustavuutta toimivilla ja testatuilla toimintamalleillaan, jotka tukevat yritystoimintaamme”, kertovat Tapiola-ryhmän henkilöstöjohtaja Sirpa Kaisanlahti ja HR-Asiakaspalvelut yksikön osastopäällikkö Sirpa Makkonen.

”Meille oli keskeistä, että Aditrolla on näyttöä ja pitkä kokemus henkilöstöhallinnon prosesseista. Uskomme, että varmistamalla palkanmaksun osaamisen ja asiantuntemuksen tehostamme myös omia prosessejamme vapauttaen henkilöstöresurssejamme ydinliiketoimintaamme tukeviin tehtäviin.”

”Olemme ylpeitä, että Tapiola-ryhmä valitsi meidät palveluntuottajakseen. Uskon että kokemuksemme ja kehittämämme tehokkaat ja joustavat palkkahallinnon ulkoistuspalvelumme tukevat Tapiola-ryhmän toimintaa”, kuvaa Ulla Nikkanen, Aditro Oy:n ulkoistuspalveluista vastaava johtaja.

”Uudet aditrolaiset toivotan meille lämpimästi tervetulleiksi”, Nikkanen toteaa.

Sirpa Makkonen osastopäällikkö,
HR-Asiakaspalvelut, Tapiola-ryhmä
sirpa.makkonen@tapiola.fi

Ulla Nikkanen