Lantmännen Cerealia vetää takaisin GoGreen Kokonaisia tattarisuurimoita (helt bovete)

GoGreen Kokonaisia tattarisuurimoita vedetään markkinoilta tuote-erä, joka ei ole täysin gluteeniton. Tuote voi aiheuttaa terveysriskin keliakiaa tai vilja-allergiaa sairastaville.

Lantmännen Cerealia vetää takaisin erän GoGreen Kokonaisia tattarisuurimoita 400 g. Tuote-erän kontrollianalyysissä oli todettu niiden sisältävän gluteenipitoisuuksia, jotka ylittävät Suomen lainsäädännön mukaisen gluteenittomille tuotteille asetetun raja-arvon. Tuotteen nauttiminen ei ole haitallista viljan gluteenia sietäville kuluttajille.

Takaisinveto koskee ainoastaan tuotteita, joiden parasta ennen -päiväys on 07-06-2024 ja 31-07-2024. Näiden tuotteiden myynti on keskeytetty kaikilla jälleenmyyjillä.

Kuluttajat, jotka ovat ostaneet kyseisen tuotteen ja haluavat reklamoida siitä, voivat tehdä sen GoGreenin kotisivulla tai sähköpostitse osoitteeseen kuluttajapalvelu.gogreen@lantmannen.com.

Tuote: GoGreen Helt Bovete (kokonaisia tattarisuurimoita) 400 g
EAN-koodi: 7312787710373
Parasta ennen: 06.07.2024 ja 31.07.2024
Markkinoija Suomessa: Lantmännen Cerealia

Lisätietoja varten ota yhteyttä:

Kuluttajapalvelu, Lantmännen Cerealia
Puh. 0800 942 14 (maanantai- perjantai klo 10:00-12:30)
Sähköposti:
kuluttajapalvelu.gogreen@lantmannen.com

Emelie Bontesse de Filippis, viestintäpäällikkö, Lantmännen Cerealia
Puh: +46 10 556 98 21
Sähköposti:
emelie.bontesse@lantmannen.com

Lantmännen
Lantmännen on maatalousosuuskunta ja johtava toimija maatalous-, kone-, bioenergia- sekä elintarvikealalla Pohjoismaissa. Lantmännenin omistaa 18 000 ruotsalaista maanviljelijää. Yrityksemme työllistää 10 000 henkilöä, sillä on toimintaa yli 20 maassa ja sen vuotuinen liikevaihto on 60 miljardia SEK. Viljasta ammentaen edistämme maatalouden elinvoimaisuutta. Tunnetuimpia elintarviketuotemerkkejämme ovat esimerkiksi Vaasan, AXA, Kungsörnen, GoGreen, FINN CRISP ja START. Yrityksemme perustan muodostavat osaaminen ja arvot, jotka ovat säilyneet omistajillamme sukupolvien ajan. Otamme yhdessä vastuun koko arvoketjusta pellosta pöytään tutkimuksen, tuotekehityksen ja muun toimintamme avulla. Lisätietoja on osoitteessa www.lantmannen.com.