Muutoksia Lantmännen Agro kauppiasyritysten omistuksessa

JS-Perttula Oy:n ja Ismo Lindell Oy:n kauppiaat ovat allekirjoittaneet Lantmännen Agro Oy:n kanssa yrityskauppasopimukset, joissa JS-Perttula Oy ja Ismo Lindell Oy:n osakkeet siirtyvät Lantmännen Agro Oy:n omistukseen. Kauppojen lopullinen toteutuminen edellyttää vielä kilpailuviranomaisen hyväksyntää. Muutos ei vaikuta kauppiasyritysten toimintaan asiakkailleen.

Yhtiöt jatkavat toimintaansa nykyisellä nimellä, henkilöstöllä ja yhteystiedoilla kauppiaiden jatkaessa myyntipäällikköinä. JS-Perttula Oy:llä on Lantmännen Agro-ketjun toimipisteet Riihimäellä, Hämeenlinnassa ja Nurmijärvellä. Ismo Lindell Oy:n toimipisteet sijaitsevat Kouvolassa ja Lappeenrannassa.

Lisätietoja:

Jaakko Perttula, toimitusjohtaja, JS-Perttula Oy
jaakko.perttula@lantmannenagro.fi, puh. 040 836 1347

Ismo Lindell, toimitusjohtaja, Ismo Lindell Oy
ismo.lindell@lantmannenagro.fi, puh. 050 477 7723

Antti Snellman, toimitusjohtaja, Lantmännen Agro Oy
antti.snellman@lantmannen.com, puh. 040 516 1190

JS-Perttula Oy on Lantmännen Agro-ketjuun kuuluva maatalouskauppaa tekevä yritys, jonka liikevaihto vuonna 2021 oli 27,3 miljoonaa euroa ja yritys työllistää 16 henkilöä. JS-Perttula Oy:llä on toimipisteet Riihimäellä, Hämeenlinnassa ja Nurmijärvellä.

Ismo Lindell Oy on Lantmännen Agro-ketjuun kuuluva maatalouskauppaa tekevä yritys, jonka liikevaihto vuonna 2021 oli 24,4 miljoonaa euroa ja yritys työllistää 12 henkilöä. Ismo Lindell Oy:n Lantmännen Agro-ketjun toimipisteet sijaitsevat Kouvolassa ja Lappeenrannassa.

Lantmännen Agro Oy on suomalainen maatalousalan yritys. Tarjoamme parhaat asiantuntijapalvelut, tuotantopanokset sekä uudet teknologiat erilaisten tilojen tarpeisiin. Tuotamme kestäviä ratkaisuja yhdessä myös yhteistyökumppaneiden sekä paikallisten toimijoiden kanssa. Vähittäiskaupan toimintaa johtaa kauppias paikallisena yrittäjänä. Kauppiaat ja myynnin ammattilaiset tuntevat alueensa asiakkaiden erityistarpeet ja paikalliset tuotanto-olosuhteet. Lantmännen Agro -kauppiaita on 26 ja kauppoja 58 ympäri Suomen. Lantmännen Agro on osa Lantmännen-konsernia, joka on johtava toimija maatalouden, koneiden, bioenergian ja elintarvikkeiden alalla Pohjoismaissa. Lue lisää: lantmannenagro.fi