Huomenta Toimitilapalvelut laajentaa Lounais-Suomeen

​Huomenta Toimitilapalvelut -ketju laajentaa liiketoimintaansa ja etsii useita uusia franchising-yrittäjiä. Ketju aloittaa toiminnan Lounais-Suomessa Turun ja Porin alueilla alkuvuonna 2011. Huomenta-yrittäjät tuottavat itsenäisesti siivous- ja toimitilapalveluita pk-sektorin yrityksille ja kiinteistöille.

”Ketjuyrittäjyyteen pohjautuva palvelumalli on auttanut meitä tarjoamaan pk-yrityksille laadukkaita ja ketteriä siivouspalveluita. Etsimme parhaillaan uusia yrittäjiä palvelukseemme, jotta voimme laajentaa toimintaamme”, toteaa franchisingjohtaja Matti Kuokkanen Huomenta Toimitilapalveluista.

Huomenta-yrittäjät huolehtivat perinteisten siivoustöiden lisäksi tarvittaessa myös muista toimitilapalveluista. Sopimukseen voi kuulua esimerkiksi kokoustarjoilujen järjestäminen, toimistotarvikkeiden hankinta, viherkasveista huolehtiminen ja pieniä huoltotöitä.

Huomenta-ketju tarjoaa yrittäjilleen franchising-liiketoimintamallin mukaisesti konseptin käyttöoikeuden toimintamalleineen ja menetelmineen. Lisäksi ketju antaa yrittäjälle esimerkiksi markkinointiin, kirjanpitoon ja rahoitukseen liittyviä palveluita ja neuvontaa. Asiakkaalle yrittäjävetoinen palvelumalli näkyy sitoutumisena ja hyvänä laatuna.

”Tavoitteenamme on löytää sitoutumiskykyisiä yrittäjiä, joilla on halua ja tarmoa palvella asiakasta pitkäjänteisesti. Yrittäjänä voi vaikuttaa itse omaan ansiotasoonsa ja työmääräänsä. Aiempi kokemus alasta ja yrittäjyydestä ei ole välttämätöntä. Toisaalta ketjun voimasta voi olla hyötyä jo olemassa olevalle yritykselle, jonka toiminta kaipaa lisäpotkua”, Matti Kuokkanen toteaa.

Tällä hetkellä Huomenta-ketjussa on n. 60 yrittäjää pääkaupunkiseudulla, Lahdessa, Porvoossa, Hyvinkäällä, Hämeenlinnassa ja Tampereen alueella.

Lisätietoja tiedotusvälineille:
franchisingjohtaja Matti Kuokkanen, Huomenta Toimitilapalvelut, p. 0500 505 067

Huomenta Toimitilapalvelut on pääkaupunkiseudulla sekä Lahden ja Tampereen alueella toimiva franchising-ketju, joka tarjoaa laadukkaita siivous- ja toimitilapalveluita PK-sektorin yrityksille. Hyvään palveluun panostavat Huomenta-yrittäjät ovat kiinteä osa asiakkaansa arkea. Tällä hetkellä Huomenta-yrittäjiä on noin 60, asiakkaita heillä on lähes 450. Vuonna 2006 perustetun Huomenta Toimitilapalveluiden taustalla on ympäristönhuoltoon ja kiinteistöjen sekä laitosten ylläpitoon erikoistunut suomalainen pörssiyhtiö Lassila & Tikanoja.

Lassila & Tikanoja on erikoistunut ympäristönhuoltoon sekä kiinteistöjen ja laitosten tukipalveluihin ja on merkittävä puupohjaisten biopolttoaineiden, kierrätyspolttoaineiden ja uusioraaka-aineiden toimittaja. L&T toimii Suomessa, Ruotsissa, Latviassa ja Venäjällä. L&T:n liikevaihto vuonna 2009 oli 582 miljoonaa euroa ja yhtiö työllistää 8700 henkilöä. L&T on listattu NASDAQ OMX Helsingissä.