L&T laajentaa kiinteistöhuoltoliiketoimintaansa Jyväskylässä

Lassila & Tikanoja on ostanut Jyvässeudun Talonmiehet Oy:n liiketoiminnan. Yritys tuottaa huoltopalveluita, teknisiä palveluita, ulkoalueiden hoitoa ja siivouspalveluita Jyväskylässä. Jyvässeudun Talonmiesten vuosiliikevaihto on noin 0,8 miljoonaa euroa. Kauppa astuu voimaan 1.2.2012.

Yrityksen koko kymmenen hengen henkilöstö siirtyy kaupassa L&T:lle.

”Kaikki työntekijät ovat ammattilaisia, joilla on pitkä kokemus alalta. Yhdistämällä heidän osaamisensa ja L&T:n ekotehokkuuteen tähtäävät palvelut, pystymme palvelemaan Jyvässeudun asiakkaita entistä monipuolisemmin”, kertoo aluejohtaja Juha Nurminen L&T:ltä.

Juha Nurminen, aluejohtaja, L&T, puh. 0500 625 954
Seppo Salonen, hallituksen puheenjohtaja, Jyvässeudun Talonmiehet Oy, puh. 0400 644 994

Lassila & Tikanoja on erikoistunut ympäristönhuoltoon sekä kiinteistöjen ja laitosten tukipalveluihin ja on merkittävä puupohjaisten biopolttoaineiden, kierrätyspolttoaineiden ja uusioraaka-aineiden toimittaja. L&T toimii Suomessa, Ruotsissa, Latviassa ja Venäjällä. L&T:n liikevaihto vuonna 2010 oli 598 miljoonaa euroa ja yhtiö työllistää 10 000 henkilöä. L&T on listattu NASDAQ OMX Helsingissä.