L&T laajentaa vahinkosaneeraustoimintansa Mikkeliin

Lassila & Tikanoja on tarjonnut Mikkelin alueella siivous- ja elintarvikehygieniapalveluita sekä jätehuoltoa. Nyt yhtiö laajentaa tarjontansa Mikkelissä myös vahinkosaneerauksen palveluihin.

Vahinkojen ensitoimenpiteet edellyttävät paikallistuntemusta sekä nopeita toimenpiteitä. Alueellinen toimipisteverkosto on avainasemassa nimenomaan akuuteissa tilanteissa.

"L&T:n vahinkosaneerauksen palvelut tuovat hyvän lisän Mikkelin alueelle", toteaa vahinkosaneerauksen yhteyspäällikkö Mika Käyhty.

Tyypillisimpiä L&T:n hoitamia vahinkotilanteita ovat erilaiset vuoto- ja palovahingot sekä esimerkiksi vuodenvaihteen aikanakin esiintyneet myrskyvahingot.

"Nopea reagointi ja vahva ammattitaito ovat oleellisia asioita, kun vahinko on tapahtunut", kommentoi vahinkokartoittaja Tomi Nousiainen. "Pyrimme palauttamaan tilat aina vahinkoa edeltävään tilaan mahdollisimman ripeästi ja pienin haittavaikutuksin asiakkaalle."

”Moni toivoo nykyaikana suoralinjaista ja vaivatonta palvelua vahinkotilanteessa. Me tarjoamme asiakkaille palvelua Avaimet käteen -periaatteella aina vahinkokartoituksesta korjausrakentamiseen saakka,” Nousiainen tähdentää.

L&T:n valtakunnallinen vahinkopäivystys palvelee numerossa 010 636 2000.

Vahinkosaneeraus:
Mika Käyhty, yhteyspäällikkö, puh. 050 378 0037
Tomi Nousiainen, vahinkokartoittaja, puh. 050 385 8652
Heikki Mertaniemi, tuotantojohtaja, puh. 0500 733 266
Jari Hyötilä, asiakkuusjohtaja, puh. 0500 823 586

Siivouspalvelut:
Iina Juvonen, palveluesimies, puh. 050 385 9249

Elintarvikehygienia:
Annamari Liikanen, palvelupäällikkö, puh. 050 385 6881

Jätehuolto:
Olli Pylkkänen, yksikönpäällikkö, puh. 0500 180 323

Lassila & Tikanoja on erikoistunut ympäristönhuoltoon sekä kiinteistöjen ja laitosten tukipalveluihin ja on merkittävä puupohjaisten biopolttoaineiden, kierrätyspolttoaineiden ja uusioraaka-aineiden toimittaja. L&T toimii Suomessa, Ruotsissa, Latviassa ja Venäjällä. L&T:n liikevaihto vuonna 2010 oli 598 miljoonaa euroa ja yhtiö työllistää 10 000 henkilöä. L&T on listattu NASDAQ OMX Helsingissä.