L&T laajentaa vahinkosaneeraustoimintansa Vaasaan

Vahinkojen ensitoimenpiteet edellyttävät paikallistuntemusta sekä nopeita toimenpiteitä. Alueellinen toimipisteverkosto on avainasemassa nimenomaan akuuteissa tilanteissa.

Lassila & Tikanoja laajentaa tarjontansa Vaasan alueella myös vahinkosaneerauksen palveluihin. Tähän asti yhtiö on tarjonnut Vaasan alueella jätehuollon palveluita, viemärihuoltoa sekä kiinteistö- ja siivouspalveluita.

Tyypillisimpiä L&T:n hoitamia vahinkotilanteita ovat erilaiset vesi- ja palovahingot. "Nopea reagointi ja vahva ammattitaito ovat oleellisia asioita, kun vahinko on tapahtunut", kommentoi vastaava työnjohtaja Jan Lindholm.

"Pyrimme palauttamaan tilat aina vahinkoa edeltävään kuntoon mahdollisimman ripeästi ja pienin haittavaikutuksin asiakkaalle."

”Vahinkotilanteessa asiakas tarvitsee vaivatonta palvelua. Me tarjoamme palvelua avaimet käteen -periaatteella aina vahinkokartoituksesta korjausrakentamiseen saakka”, Jan Lindholm  tähdentää.

Vaasan yksikkö toimii osoitteessa Ahmantie 6, 65520 Helsingby.

L&T:n valtakunnallinen vahinkopäivystys palvelee numerossa 010 636 2000.

Vahinkosaneeraus: Jari Hyötilä, asiakkuusjohtaja, 0500 823 586, Pasi Piitulainen, yhteyspäällikkö, 050 385 6132, Jan Lindholm, vastaava työnjohtaja, 050 3677278

Jätehuolto: Johnny Lindqvist, yksikönpäällikkö, 0500 763 290, Satu Hannula, myyntineuvottelija, 050 385 7038

Vaaralliset jätteet: Mike Takkinen, yksikönpäällikkö, 050 385 3636, Stig-Erik Brokvist, myyntineuvottelija, 0500 464 210, Rani Koski, työnjohtaja, 050 336 6293, Sirpa Seppelin, työnjohtaja, 050 385 9344

Viemärihuolto: Juha Rinne, yksikönpäällikkö, 050 385 9576, Rani Koski, työnjohtaja, 050 336 6293, Sirpa Seppelin, työnjohtaja, 050 385 9344

Siivous- ja tukipalvelut: Vesa Ihatsu, yksikönpäällikkö, 050 385 8929

Lassila & Tikanoja on palveluyritys, joka on muuttamassa kulutusyhteiskuntaa tehokkaaksi kierrätysyhteiskunnaksi. Yhteistyössä asiakkaidemme kanssa pienennämme jätemääriä ja pidennämme kiinteistöjen käyttöikää, ohjaamme materiaalit hyötykäyttöön sekä vähennämme raaka-aineiden ja energian käyttöä. Autamme asiakkaitamme keskittymään omaan ydinliiketoimintaansa ja säästämään ympäristöä. Yhdessä luomme hyvinvointia ja työpaikkoja. L&T toimii Suomessa, Ruotsissa, Latviassa ja Venäjällä. L&T:n liikevaihto vuonna 2012 oli 674,0 miljoonaa euroa ja yhtiö työllistää 9 000 henkilöä. L&T on listattu NASDAQ OMX Helsingissä.