L&T ostaa Palvelusiivous Ulla Haavisto Oy:n

Lassila & Tikanoja on ostanut Forssan ja sen ympäristökuntien alueella toimivan Palvelusiivous Ulla Haavisto Oy:n. Kauppa astui voimaan 1.11.2011.

Yrityksen liikevaihto on noin 0,3 miljoonaa euroa ja yrityksestä siirtyi L&T:lle seitsemän työntekijää. Omistajat Ulla Haavisto ja Matti Mäki siirtyivät eläkkeelle.

"Palvelusiivous Ulla Haavisto on hyvin hoidettu, yli 20-vuotias perheyritys. Kauppa tuli ajankohtaiseksi, kun yritys tarvitsi jatkajaa. Kauppa tuo L&T:lle hyviä osaajia etenkin asuinkiinteistöjen hoitoon", kertoo aluejohtaja Päivi Kalén L&T:ltä.

Päivi Kalén, aluejohtaja, L&T, puh. 0500 417 806
Matti Mäki, Palvelusiivous Ulla Haavisto Oy, puh. 0400 486 701

Lassila & Tikanoja on erikoistunut ympäristönhuoltoon sekä kiinteistöjen ja laitosten tukipalveluihin ja on merkittävä puupohjaisten biopolttoaineiden, kierrätyspolttoaineiden ja uusioraaka-aineiden toimittaja. L&T toimii Suomessa, Ruotsissa, Latviassa ja Venäjällä. L&T:n liikevaihto vuonna 2010 oli 598 miljoonaa euroa ja yhtiö työllistää 10 000 henkilöä. L&T on listattu NASDAQ OMX Helsingissä.

--------------
L&T:n mediayhteydet: