L&T vahvistaa asemaansa paperinkerääjänä pääkaupunkiseudulla

Lassila & Tikanoja on ostanut Paperitiikerit Oy:n. Yritys tuottaa keräys- ja kuljetuspalveluita pääkaupunkiseudulla, ja se on erikoistunut paperin ja kartongin keräämiseen. Paperitiikereiden vuosiliikevaihto on hieman yli 2 miljoonaa euroa ja yhtiö on perustettu vuonna 1973. Kauppa astui voimaan 1.2.2014.

Yrityksen koko parinkymmenen hengen henkilöstö siirtyy kaupassa L&T:lle vanhoina työntekijöinä.

”Paperitiikerit on maineikas yhtiö, jolla on pitkä kokemus alalta. Yhdistämällä heidän osaamisensa L&T:n monipuolisiin ympäristöpalveluihin pystymme vahvistamaan merkittävästi asemaamme paperin- ja kartonginkeräyksessä”, kertoo toimialajohtaja Petri Salermo L&T:ltä.

”Paperitiikereiden yhdistyminen L&T:hen antaa turvaa kierrätyspaperi ja -kartonkimarkkinoiden muutoksessa. Samalla se takaa paremmat resurssit palvella asiakkaitamme myös tulevaisuudessa”, kertoo toimitusjohtaja Tomi Aalto Paperitiikerit Oy:stä.

Petri Salermo, toimialajohtaja, L&T, puh. 050 385 6876
Tomi Aalto, toimitusjohtaja, Paperitiikerit Oy, puh. 041 528 7012

Lassila & Tikanoja on palveluyritys, joka on muuttamassa kulutusyhteiskuntaa tehokkaaksi kierrätysyhteiskunnaksi. Yhteistyössä asiakkaidemme kanssa pienennämme jätemääriä ja pidennämme kiinteistöjen käyttöikää, ohjaamme materiaalit hyötykäyttöön sekä vähennämme raaka-aineiden ja energian käyttöä. Autamme asiakkaitamme keskittymään omaan ydinliiketoimintaansa ja säästämään ympäristöä. Yhdessä luomme hyvinvointia ja työpaikkoja. L&T toimii Suomessa, Ruotsissa, Latviassa ja Venäjällä. L&T:n liikevaihto vuonna 2012 oli 674,0 miljoonaa euroa ja yhtiö työllistää 9 000 henkilöä. L&T on listattu NASDAQ OMX Helsingissä.