Yritysten päättäjät: L&T siivousalan luotettavin

L&T on arvioitu jälleen parhaaksi siivouspalveluiden tuottajaksi Taloustutkimuksen TEP 2010 –yrityskuvatutkimuksessa. Mukana tutkimuksessa olivat alan suurimmat yritykset.

Tutkimuksen mukaan L&T:tä pidetään alan toimintavarmimpana palveluiden tuottajana. Tutkimukseen vastanneet pitivät siivouspalvelualan yrityksen tärkeimpänä yrityskuvaan vaikuttavana tekijänä toimintavarmuutta.

Muihin alan yrityksiin verrattuna L&T:n vahvuutena tutkimuksessa pidettiin lisäksi yhtiön mainetta hyvänä työnantajana sekä sitä, miten L&T näkyy julkisuudessa. Myös yhtiön tulevaisuuden näkymien vahvuudessa ja taloudellisessa asemassa L&T oli kärjessä.

Taloustutkimuksen TEP 2010 –yrityskuvatutkimus toteutettiin syys-marraskuussa 2010. Siihen vastasi runsaat 1400 työelämän päättäjää, joista 610 arvioi siivousalan yrityksiä. Siivouspalvelut-toimialalla tutkittiin seitsemän yritystä.

Lisätiedot:
toimialajohtaja Henri Turunen, L&T, p. 050 385 7474
tutkimuspäällikkö Kari-Pekka Töyrylä, Taloustutkimus, p. (09) 7585 1315

Lassila & Tikanoja on erikoistunut ympäristönhuoltoon sekä kiinteistöjen ja laitosten tukipalveluihin ja on merkittävä puupohjaisten biopolttoaineiden, kierrätyspolttoaineiden ja uusioraaka-aineiden toimittaja. L&T toimii Suomessa, Ruotsissa, Latviassa ja Venäjällä. L&T:n liikevaihto vuonna 2009 oli 582 miljoonaa euroa ja yhtiö työllistää 8700 henkilöä. L&T on listattu NASDAQ OMX Helsingissä.

--------------
L&T:n mediayhteydet: