Seppo Sauro Lastensuojelun Keskusliiton toiminnanjohtajaksi

Tiedote 26.3.2010 Lastensuojelun Keskusliitto: Seppo Sauro Lastensuojelun Keskusliiton toiminnanjohtajaksi FK Seppo Sauro on valittu Lastensuojelun Keskusliiton uudeksi toiminnanjohtajaksi. Hän aloittaa tehtävässään 1.8.2010 toiminnanjohtaja Mauri Upanteen jäädessä eläkkeelle. 59-vuotias Sauro on toiminut Lastensuojelun Keskusliiton ohjelmapäällikkönä vuodesta 2008 alkaen ja sitä ennen liiton asiantuntijana vuodesta 2006. Aikaisemmin Sauro on toiminut muun muassa SOS-Lapsikylä ry:n toiminnanjohtajana, projektipäällikkönä Suomen partiolaisissa sekä eri tehtävissä Mannerheimin Lastensuojeluliitossa ja lasten päivähoitovirastossa Helsingissä. Lisätietoja: Vt. viestintäpäällikkö Hanna-Mari Savolainen Puh. 044 329 0029 hanna-mari.savolainen@lskl.fi Lastensuojelun Keskusliitto on vuonna 1937 perustettu alan kattojärjestö, joka toimii yhteiskuntapoliittisena vaikuttajana lapsia koskevassa päätöksenteossa. Keskusliitto luotaa yhteiskuntaa lapsen ja lastensuojelun näkökulmasta ja on lastensuojelun vastuullinen kehittäjä. Liiton jäseninä on 87 järjestöä ja 34 kuntaa tai kuntayhtymää. Lisätietoja www.lskl.fi