• LeadDesk Oyj/

LeadDesk julkaisi Salesforce-sovelluksen – uusi sovellus tuo laadukkaan puhe- ja tekstiviestikanavan suoraan maailman suosituimpaan CRM-järjestelmään

LeadDesk Oyj Lehdistötiedote 20.1.2023 kello 10.00

Pilvipohjaisten contact center -ohjelmistojen eurooppalainen kärkiyhtiö LeadDesk julkaisi uuden LeadDesk Talk -sovelluksen CRM-järjestelmä Salesforcen AppExchange-markkinapaikalla. Sovellus tuo laadukkaan puhe- ja tekstiviestikanavan asiakaspalvelu- ja myyntitiimien käyttöön suoraan Salesforcen sisällä.

”Tuotejulkistus tukee enterprise-myyntiämme ja parantaa LeadDesk-pilvipalveluratkaisumme tunnettuutta. Kumppaniekosysteemin laajentaminen onkin ollut tärkeä osa kasvustrategiaamme”, LeadDeskin toimitusjohtaja Olli Nokso-Koivisto iloitsee.

LeadDesk Talk -sovelluksen avulla Salesforcen käyttäjät voivat soittaa ja vastaanottaa puheluita ja lähettää tekstiviestejä CRM-järjestelmässään oleville kontakteille. Sovellus toimii suoraan Salesforcen sisällä. Sovellus hyödyntää LeadDeskin globaalia puhelualustaa, joka mahdollistaa katkeamattomat puhelut korkealla äänenlaadulla kaikissa tilanteissa.

”Salesforce-sovellus tuo LeadDeskin erittäin suorituskykyisen telco-alustan yhä laajemman asiakaskunnan käyttöön. Globaalia alustaa käytetään jo yli 60 maassa. Alustamme on helposti integroitavissa muihin järjestelmiin, joten natiivitason Salesforce-sovelluksen kehittäminen ei ollut teknisesti iso askel,” kommentoi LeadDeskin VP of Engineering Jarno Tenni.

Salesforce on CRM-järjestelmien globaali markkinajohtaja lähes 23 prosentin markkinaosuudella.* Järjestelmää käyttää yli 150 000 organisaatiota. AppExchange-markkinapaikan kautta Salesforcen asiakkaat voivat hankkia erilaisia sovelluksia, jotka laajentavat järjestelmän käyttömahdollisuuksia. Salesforcen käyttäjät voivatkin nyt helposti todeta LeadDesk-ratkaisun suorituskyvyn ja sopivuuden omaan asiakaspalvelu- tai myyntiorganisaationsa käyttöön. Sovellus onkin jo poikinut lupaavan pilottiprojektin merkittävän kokoiselle globaalille toimijalle.

”Salesforce on erittäin näkyvä toimija. Uskommekin, että LeadDesk Talk -sovelluksesta tulee hyvin suosittu. Se tulee avaamaan myyntitiimeillemme paljon uusia ovia”, Nokso-Koivisto tiivistää.

LeadDesk on nopeasti kasvava ja kansainvälistyvä ohjelmistoyhtiö, joka toimii pilvipohjaisten ohjelmistojen markkinoilla Euroopassa. Konserni tarjoaa LeadDesk-pilvipalvelua asiakaspalvelun ja myynnin tarpeisiin. LeadDesk Oyj on kasvanut alansa johtavaksi toimijaksi Pohjoismaissa. Vuonna 2021 konsernin liikevaihto oli 24,6 miljoonaa euroa, josta ulkomaisen liikevaihdon osuus oli 61 %. LeadDesk Oyj:n osake on kaupankäynnin kohteena First North Finland -markkinapaikalla kaupankäyntitunnuksella LEADD. Konsernilla on toimistot seitsemässä maassa Euroopassa. LeadDesk-pilvipalvelua käyttää noin 1 500 asiakasta ympäri maailmaa.  www.leaddesk.com

* https://www.salesforce.com/news/stories/idc-crm-market-share-ranking-2022/